Στο αυτόφωρο οι οδηγοί ΚΤΕΛ που μεταφέρουν επιβάτες χωρίς τα απαραίτητα έγγραφα
Στόχος να μείνουν όλοι στο σπίτι κατά την περίοδο του Πάσχα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Έγγραφο με το οποίο ειδοποιούνται οι οδηγοί των λεωφορείων των ΚΤΕΛ πως θα οδηγούνται στο αυτόφωρο σε περίπτωση που εντοπιστούν να μεταφέρουν εκτός Αττικής άτομα τα οποία δεν έχουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά για το ταξίδι, εστάλη από το πρωί στα ΚΤΕΛ της Αττικής.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Μίνας Καραμήτρου για το OPEN, ενημερωμένο είναι και το υπουργείο Μεταφορών, ενώ γίνεται πια ξεκάθαρο ότι θα ληφθεί κάθε μέτρο ώστε την περίοδο του Πάσχα να μείνουμε όλοι σπίτι και να κλείσει και η παραμικρή χαραμάδα που μπορεί να έχουν ανακαλύψει κάποιοι για να περάσουν το Πάσχα στο χωριό.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



