Άγριες Μέλισσες: Ο Λάμπρος χόρεψε ζεϊμπέκικο και το twitter τον τρόλαρε αλύπητα

Άγριες Μέλισσες: Ο Λάμπρος χόρεψε ζεϊμπέκικο και το twitter τον τρόλαρε αλύπητα

Κάποιοι παρομοίωσαν το ζεϊμπέκικο του Λάμπρου με τον χορό του Λάκη Γαβαλά στην εκπομπή «Στην υγειά μας, ρε παιδιά»

Μεγάλες σεναριακές ανατροπές, που θα καθηλώσουν το τηλεοπτικό κοινό στη συχνότητα του ΑΝΤ1, έρχονται στην καθηµερινή, δραµατική σειρά εποχής σε σενάριο Μελίνας Τσαµπάνη και σκηνοθεσία Λευτέρη Χαρίτου,«Άγριες Μέλισσες». Ωστόσο, είναι φορές που κάποιες σκηνές μονοπωλούν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών και γράφουν επικές ατάκες στο twitter. Μία από αυτές τις σκηνές ήταν και το ζεϊμπέκικο του δασκάλου στο χθεσινό επεισόδιο. 

Συγκεκριμένα, ο Λάμπρος ύστερα από έναν καβγά με την Θεοδοσία, που είχε ως θέμα την Ελένη, έσπασε ένα πιάτο, τραυμάτισε το χέρι του και έφυγε από το σπίτι για να ηρεμήσει. Ο δάσκαλος πήγε στο καφενείο της Βιολέτας, έκατσε σε μία γωνία μόνος του και άρχισε να πίνει, ενώ στη συνέχεια ζήτησε να δυναμώσουν την μουσική και σηκώθηκε και χόρεψε ζεϊμπέκικο.

Οι χρήστες του twitter δεν αντιστάθηκαν και σχολίασαν τη παραπάνω σκηνή. Μάλιστα, κάποιοι παρομοίωσαν το ζεϊμπέκικο του Λάμπρου με τον χορό του Λάκη Γαβαλά στην εκπομπή «Στην υγειά μας, ρε παιδιά»

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ