Η πρώτη ανάρτηση του Χρήστου Βασιλόπουλου μετά τον τελικό του Nomads
Το «ευχαριστώ» σε εικονολήπτες, συμπαίχτες και τηλεθεατές🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την πρώτη του ανάρτηση στο Instagram έκανε ο Χρήστος Βασιλόπουλος, μετά τον τελικό του «Nomads 2».
«Ένα μεγάλο ταξίδι έφτασε στο τέλος του, άλλος ένας κύκλος κλείνει και ένας καινούργιος ανοίγει. Η εμπειρία του @nomadsant1, είναι μια εμπειρία που μόνο όσοι συμμετέχουν μπορούν πραγματικά να καταλάβουν. Μια εμπειρία-καταγραφή ως προς την ανθρώπινη συμπεριφορά, μια εμπειρία που σε αλλάζει σαν άνθρωπο αν πραγματικά αποφασίσεις να την ζήσεις στο 100%. Οι θεατές βλέπουν ένα αρκετά μικρό κομμάτι της αλήθειας καθώς η καθημερινότητα κάθε παίκτη, καταγράφεται ως προς ένα 20%-30%.
Προσωπικά, ύστερα από 11 εβδομάδες (τόσο διαρκεί το παιχνίδι), θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους εργάστηκαν μπροστά και πίσω από τις κάμερες, τον κόσμο που μας παρακολούθησε και άλλους μας λάτρεψε και άλλους μας μίσησε, τους συμπαίκτες μου που είχαμε την τύχη να ήμαστε συνοδοιπόροι σε αυτό το φανταστικό ταξίδι - εμπειρία ζωής!», έγραψε ο γνωστός ηθοποιός.
Θυμίζουμε πως ο Χρήστος Βασιλόπουλος απουσίαζε από τον τελικό του «Nomads 2» καθώς έχασε ένα αγαπημένο του πρόσωπο.
Αίγιο: Δίωξη για ανθρωποκτονία στον Ιταλό - Περιλούστηκε με οινόπνευμα για να καλύψει τα ίχνη του
Εξελίξεις στην υπόθεση θανάτου του Δασκαλάκη: Χειροπέδες σε πατέρα και γιο και ακόμη ένα πρόσωπο
Είναι τα εμβόλια mRNA η απάντηση σε μορφές καρκίνου; Πού βρίσκονται οι έρευνες και γιατί «γεννούν» ελπίδες
Η συνέχεια του «Τι έχεις; Τίποτα»: Γορίλας τσακώνεται με το ταίρι του και επαναπροσδιορίζει τη σχέση του...
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



