Ξανά στο νοσοκομείο ο Γιώργος Μαυρίδης
Οι εξετάσεις έδειξαν ότι είχε προσβληθεί από ενδονοσοκομειακό μικρόβιο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Γιώργος Μαυρίδης επέστρεψε στο νοσοκομείο μετά τη χειρουργική επέμβαση σπονδυλοδεσίας που υποβλήθηκε την περασμένη εβδομάδα. Η επέμβαση πήγε καλά, αλλά η μετεγχειρητική του πορεία δεν ήταν καλή και αναγκάστηκε να νοσηλευτεί και πάλι.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας Espresso, ο παρουσιαστής ανάρρωνε στο σπίτι του και ένιωσε ξαφνικά αφόρητους πόνους. Μετά από επικοινωνία που είχε με τον γιατρό του, επέστρεψε στο νοσοκομείο για να επανεξεταστεί.
Οι εξετάσεις έδειξαν ότι είχε προσβληθεί από ενδονοσοκομειακό μικρόβιο, για τον λόγο αυτό νοσηλεύτηκε ξανά. Ωστόσο, η κατάσταση της υγείας του βελτιώνεται και όλα βαίνουν καλώς. Μάλιστα, σύντομα θα πάρει εξιτήριο και θα επιστρέψει στο σπίτι του.
Διαβάστε ακόμη
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



