Μπάγια Αντωνοπούλου: Μιλά για τη λήξη της συνεργασίας με Παπαδάκη (vid)
Οι πρώτες δηλώσεις της μετά τη λήξη της συνεργασίας με τον Γιώργο Παπαδάκη και όσα αποκάλυψε για τα επόμενα βήματά της🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου, «Ευτυχείτε», στο Open μίλησε η δημοσιογράφος Μπάγια Αντωνοπούλου μετά τη λήξη της συνεργασίας της με τον ΑΝΤ1. Όπως εξήγησε η ίδια, μετά την ένταση που δημιουργήθηκε ανάμεσα σε εκείνη και τον Γιώργο Παπαδάκη η ίδια αποφάσισε να μην επιστρέψει ξανά στην εκπομπή, παρόλο που αυτό ήταν κάτι που της ζητήθηκε από το κανάλι.
Στη συνέχεια, όπως επιβεβαίωσε είχε πρόταση από τους ιθύνοντες να επιστρέψει στο ρεπορτάζ, κάτι που όπως άφησε να εννοηθεί δεν την ενδιαφέρει τη δεδομένη χρονική στιγμή. Σε ερώτηση των αδελφών Ράντη αν της έγινε επίσημη πρόταση από το κανάλι του Αμαρουσίου να συμμετέχει στην ενημερωτική εκπομπή που πιθανότατα θα ξεκινήσει τα σαββατοκύριακα, εκείνη ξεκαθάρισε τι πραγματικά ισχύει, ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο το επόμενο βήμα της να μην είναι αποκλειστικά στο χώρο της ενημέρωσης. «Κάθε πόρτα που κλείνει, ανοίγει μια νέα», δήλωσε η δημοσιογράφος.
Δείτε όσα είπε το πρωί της Δευτέρας στην εκπομπή «Ευτυχείτε» στο Open.
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



