Κόκκινο Ποτάμι: Ρεκόρ τηλεθέασης - Πρώτο πρόγραμμα από την αρχή της σεζόν

Κόκκινο Ποτάμι: Ρεκόρ τηλεθέασης - Πρώτο πρόγραμμα από την αρχή της σεζόν

Τελευταία Ενημέρωση
Η μεγάλη παραγωγή του Open έσπασε το φράγμα του 1,5 εκατομμυρίου τηλεθεατών!  

Συγκινεί έντονα τους τηλεθεατές, είναι θέμα συζήτησης στα περισσότερα ελληνικά σπίτια τα  βράδια της Κυριακής, κατά τη διάρκεια προβολής των δύο πρώτων επεισοδίων σκαρφάλωσε στην πρώτη θέση στις τάσεις (trends) του ελληνικού Twitter.

Χθες το βράδυ το «Κόκκινο Ποτάμι» καθηλώνοντας το τηλεοπτικό κοινό στη συχνότητα του Ανοιχτού Καναλιού κατέρριψε ένα ακόμη ρεκόρ. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen από τις 9 Σεπτεμβρίου οπότε και άνοιξε η νέα τηλεοπτική σεζόν με το «GNTM» στο STAR και τις «8 λέξεις» στο ΣΚΑΪ μέχρι και χθες το βράδυ 13 Οκτωβρίου το «Κόκκινο Ποτάμι» αποτελεί το δημοφιλέστερο πρόγραμμα της νέας τηλεοπτικής περιόδου. Συγκεκριμένα το επεισόδιο που προβλήθηκε χθες από το Open έσπασε το φράγμα του 1,5 εκατομμυρίου και με 1.562.553 τηλεθεατές αναδείχθηκε στην πρώτη θέση του ημερήσιου τηλεβαρόμετρου και ταυτόχρονα στην πρώτη θέση της σεζόν με τα μέχρι στιγμής δεδομένα. Ακολουθούν στη δεύτερη θέση οι «Άγριες Μέλισσες» του ΑΝΤ1 και συγκεκριμένα το επεισόδιο που προβλήθηκε την Πέμπτη 3 Οκτωβρίου και το παρακολούθησαν 1.474.428 θεατές. 

Η ακτινογραφία της τηλεθέασης 

Τόσο στο σύνολο όσο και στα επιμέρους κοινά τα νούμερα τηλεθέασης που «χτύπησε» χθες το  βράδυ το «Κόκκινο Ποτάμι» είναι εντυπωσιακά και θυμίζουν τις καλές προ κρίσης εποχές στην ελληνική τηλεόραση και πιο συγκεκριμένα την περίοδο παραγωγής  υψηλού επιπέδου ελληνικής μυθοπλασίας. Συγκεκριμένα το δεύτερο επεισόδιο της σειράς του Μανούσου Μανουσάκη είχε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 33,3% στο σύνολο του κοινού σκαρφαλώνοντας στο 34,9% στο δυναμικό κοινό 18 – 54. Για μια ακόμη Κυριακή η σειρά εποχής του Ανοιχτού Καναλιού με θέμα την ποντιακή γενοκτονία χτύπησε κόκκινο στην καρδιά των γυναικών ηλικίας 18 – 24 που παρακολούθησαν το πρόγραμμα σε ποσοστό 55,9%.  46% ήταν το ποσοστό στο ηλικιακό κοινό γυναικών 45 – 54. Όσον αφορά στην κατανομή της τηλεθέασης ανά περιοχή το μέσο μερίδιο τηλεθέασης στη Θεσσαλονίκη διαμορφώθηκε σε 43,6%, στην Αθήνα ήταν 28,4% και στην υπόλοιπη Ελλάδα 34,3%. 

 

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ