METRO ΑΕΒΕ: Η Γενική Διευθύντρια Marketing Μαριάννα Παπαδοπούλου αποχωρεί μετά από 13 χρόνια
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Μετά από 13 χρόνια συνεργασίας, η Μαριάννα Παπαδοπούλου αποχωρεί από τη METRO ΑΕΒΕ, όπου ασκούσε καθήκοντα Γενικής Διευθύντριας Marketing.
Η Μαριάννα Παπαδοπούλου διαθέτει μακρά και πολύπλευρη διαδρομή σε ένα ευρύ φάσμα Ελληνικών και πολυεθνικών οργανισμών, τόσο στα CPGs όσο και στην Λιανική και Χονδρική Τροφίμων, έχοντας συνεργαστεί επίσης με εταιρείες όπως η Elbisco, η Κατσέλης και η Hasbro, με σημαντική εμπειρία στο Strategy & Business Planning, Brand Building, Franchising, Omnichannel marketing & e-commerce.
Ο CEO της METRO, Αριστοτέλης Παντελιάδης, δήλωσε: «Στην μακροχρόνια συνεργασία μας, η Μαριάννα είχε καθοριστική συνδρομή στις επιτυχίες μας. Διαμόρφωσε και αναβάθμισε την νέα εικόνα και ταυτότητα των Μy market, ιδίως μετά την εξαγορά της Βερόπουλος, σχεδίασε το μετασχηματισμό μας σε Omnichannel καθώς και την στρατηγική των METRO Cash & Carry και ώθησε την εξωστρέφειά μας. Την ευχαριστώ και της εύχομαι πάντα επιτυχίες.»
Τα επόμενα επαγγελματικά βήματα της Μ. Παπαδοπούλου δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά.
Ο πήχης που βάζει ο Μητσοτάκης για τις ευρωεκλογές: Αν το αποτέλεσμά μας δεν είναι καλό η ζωή μας θα γίνει πιο δύσκολη
Φλώρος: Γρίφος η εφαρμογή των περιοριστικών μέτρων στη Βουλή – Τον χωρίζει ένας διάδρομος από τον Γραμμένο
Βίντεο ντοκουμέντο από τη στιγμή που ξεκινά η επίθεση στου Ρέντη: Ο αρχηγός των χούλιγκαν δίνει το σύνθημα στην κερκίδα
Νέα γαστρονομική πρωτιά για την Ελλάδα: Καλύτερη σαλάτα στον κόσμο ο ντάκος - Η θέση της χωριάτικης
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr