• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Νότια Αφρική: Μακελειό μετά από ένοπλη επίθεση σε χόστελ - Τρίχρονο παιδί μεταξύ των 11 νεκρώνΌπλα το σκοτάδι και το κρύο: Η νέα φάση της επίθεσης της Ρωσίας - «Ίσως ήρθε η ώρα να φύγουμε», λένε οι ΟυκρανοίΚακοκαιρία Byron: Πού καταγράφηκε το μεγαλύτερο ύψος βροχής - Οι πέντε περιοχές που ξεπέρασαν τα 200 χιλιοστάΦίλαθλοι του Πανιωνίου κρατούνται σε νοσοκομείο της Τουρκίας - Τους έχουν πάρει κινητά και διαβατήρια
δημοφιλές τώρα: Κραυγή απόγνωσης Έλληνα κτηνοτρόφου στο OPEN: «Ποια φέτα; Σε λίγο δε θα έχουμε γάλα ούτε για...
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   06.04.2019 18:12
Γιώργος Μανέττας
Γιώργος Μανέττας

Οι millennials αλλάζουν το μέλλον των σούπερ μάρκετ  

Δεν δένονται συναισθηματικά με ένα συγκεκριμένο κατάστημα ή αλυσίδα, αλλά επιλέγουν σημείο ανάλογα με την καλύτερη σχέση ποιότητας και τιμής για το προϊόν που θέλουν να αποκτήσουν

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο  
(ΚΑΛΛΙΑΡΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ/EUROKINISSI)
(ΚΑΛΛΙΑΡΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ/EUROKINISSI)

Σαρωτικές αλλαγές στο λιανεμπόριο τροφίμων αναμένεται να φέρουν τα επόμενα χρόνια οι millennials. Οι τελευταίοι και ειδικότερα όσοι είναι ηλικίας μεταξύ 20 και 30 ετών, ζητούν κάτι διαφορετικό απ' όσα έχουν να τους προσφέρουν σήμερα τα ράφια των σούπερ μάρκετ, τα οποία καλούνται να αλλάξουν δραστικά τον τρόπο που προσεγγίζουν το συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό 

Σύμφωνα με τον καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών και επιστημονικό σύμβουλο του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), Γιώργο Δουκίδη, οι αλυσίδες πρέπει να εμπλουτίσουν τη γκάμα των προϊόντων τους με νέες γεύσεις πιο εξωτερικές αλλά και με καινοτόμα προϊόντα, εάν θέλουν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των millennials. Διαφορετικά κινδυνεύουν να χάσουν μια πολύ δυναμική κατηγορία καταναλωτών, οι οποίοι αποτελούν το 20% με 25% του αγοραστικού κοινού. 

«Οι millennials», τόνισε ο κ. Δουκίδης, «ψάχνονται και αναζητούν να δοκιμάσουν νέες κουζίνες διαφορετικές απ’ ότι έχουν συνηθίσει να τρώνε στο σπίτι τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου, ειδικά στις ηλικίες κάτω των 35 ετών το ποσοστό που επιλέγει την ελληνική διατροφή πέφτει κάτω από το 50% με τους νέους να επιλέγουν την ποικιλία από διαφορετικές κουζίνες. 

Αντίθετα, οι μεγαλύτερες ηλικίες παραμένουν πιστές στη μεσογειακή κουζίνα, την οποία θεωρούν πιο υγιεινή και υψηλότερης διατροφικής αξίας. «Όσο πιο μεγάλοι γινόμαστε, τόσο προτιμάμε την μεσογειακή κουζίνα. Όσο πιο νέοι τόσο πιο πολύ ψαχνόμαστε», ανέφερε χαρακτηριστικά. 

Πέρα από τις διατροφικές «ιδιαιτερότητές τους», οι millennials δεν δένονται συναισθηματικά με ένα συγκεκριμένο κατάστημα ή αλυσίδα, αλλά επιλέγουν σημείο ανάλογα με την καλύτερη σχέση ποιότητας και τιμής για το προϊόν που θέλουν να αποκτήσουν.  

Για τον κ. Κωνσταντίνο Μαχαίρα, πρόεδρο του ΙΕΛΚΑ και έμπειρο στέλεχος του λιανεμπορίου τροφίμων, οι millenials και οι εντελώς διαφορετικές καταναλωτικές συνήθειες που έχουν σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές είναι μια μεγάλη πρόκληση για τις εταιρείες, οι οποίες θα πρέπει γρήγορα να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα πριν χάσουν το τρένο… «Στις ΗΠΑ, οι millennials έχουν βγάλει από τη διατροφή τους τα τυροκομικά, φανταστείτε τι συνέπειες θα έχει αυτό», σημειώνει με έμφαση.

Διαβάστε ακόμη

Η σφαίρα που πήρε την αθωότητα μιας γενιάς: 17 χρόνια από τη δολοφονία του Αλέξη και η μνήμη δεν σβήνει

Αυτά είναι τα ακριβά φάρμακα που θα διατίθενται και σε ιδιωτικά φαρμακεία από τον Ιανουάριο

Ανατροπή στη δολοφονία Καρυώτη: «Μου δώσανε φράγκα για να ομολογήσω, να μείνει μεταξύ μας»

Δώρο Χριστουγέννων για όλους; Παλιά ιστορία που πονάει – Πώς καθιερώθηκε

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • millennials
  • σούπερ μάρκετ
  • ΙΕΛΚΑ
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr