Black Friday: Άνοιξαν τις πόρτες τα καταστήματα - Χωρίς πανικό και ουρές

Black Friday: Άνοιξαν τις πόρτες τα καταστήματα - Χωρίς πανικό και ουρές

Τελευταία Ενημέρωση
Άνοιξαν οι πόρτες των καταστημάτων για την «μαύρη Παρασκευή» και η κίνηση στα μαγαζιά δεν θυμίζει σε τίποτα τις σκηνές αλλοφροσύνης που βλέπουμε στα καταστήματα του εξωτερικού

Αφενός γιατί η δική μας Black Friday δεν διαρκεί μια μέρα, αλλά μια βδομάδα, αφετέρου γιατί οι εκπτώσεις που γίνονται, δεν φτάνουν στα επίπεδα των καταστημάτων του εξωτερικού.

Σε κάθε περίπτωση οι προσφορές είναι ελκυστικές και υπάρχουν καλές ευκαιρίες, τις οποίες έχουν τσεκάρει ήδη, όσοι έτρεξαν από τις πρώτες πρωινές ώρες να στηθούν στις ουρές.

Ουρές, που δεν είναι της τάξεως των προηγούμενων ετών, ωστόσο, οι καταστηματάρχες έχουν αφουγκραστεί το αγοραστικό κοινό, που θα σπεύσει για μία ακόμα χρονιά να καρπωθεί των προσφορών.

Εξάλλου, το υπουργείο Οικονομίας έδωσε λίστα με τις τιμές 870 προϊόντων έτσι ώστε να αποφευχθούν φαινόμενα κερδοσκοπίας

Το ωράριο των καταστημάτων

Στις 8:00 άνοιξαν τις πόρτες τους τα μεγάλα καταστήματα Public, Κωτσόβολος, Πλαίσιο και Media Markt, ενώ από την επέκταση του ωραρίου εξαιρούνται τα καταστήματα των παραπάνω αλυσίδων που βρίσκονται σε εμπορικά κέντρα καθώς θα ακολουθήσουν το ωράριο λειτουργίας των εμπορικών κέντρων.

Οι προσφορές των αλυσίδων, διατίθενται από τις βραδινές ώρες της Πέμπτης, μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων των αλυσίδων

Τι να προσέξετε στις αγορές σας

  • Συστήνεται στους καταναλωτές να διενεργούν έρευνες αγοράς για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν κατά την περίοδο που θα προηγηθεί της αναφερόμενης δράσης, ώστε να διαμορφώσουν οι ίδιοι πραγματική εικόνα του μεγέθους των εκπτώσεων και προσφορών που θα εφαρμοστούν κατά την Παρασκευή 26/11/2018.
  • Οι καταναλωτές θα πρέπει να γνωρίζουν ότι κατά την ημέρα πραγματοποίησης της δράσης, το όφελος για τους ίδιους από εφαρμογή εκπτώσεων/προσφορών θα πρέπει να προκύπτει σαφώς από τις αναγραφόμενες επί των πινακίδων των προϊόντων τιμών (τιμή πριν και τιμή μετά την πραγματοποίηση της δράσης).
  • Κατά την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών σε περίοδο προσφορών οι οποίες ισχύουν για περιορισμένο χρονικό διάστημα, οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι επαρκώς ενημερωμένοι αφού ενδέχεται ο ισχυρισμός σχετικά με την διάρκεια της προσφοράς, να μην ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
  • Όταν οι προμηθευτές διαφημίζουν, πωλούν ή προμηθεύουν προϊόντα, οφείλουν να δίνουν στους καταναλωτές επαρκώς ακριβείς πληροφορίες ώστε να μπορούν να αποφασίσουν για την αγορά ενός προϊόντος πλήρως ενημερωμένοι.
  • Ανεξάρτητα από τον τρόπο αγοράς (φυσικό ή ηλεκτρονικό εμπόριο) ο προμηθευτής πρέπει να παρέχει σαφείς, ακριβείς και κατανοητές πληροφορίες για το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία, προτού να προβεί ο καταναλωτής στη σχετική αγορά. Οι πληροφορίες που πρέπει να περιλαμβάνει η σύμβαση είναι κυρίως οι εξής: τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, η τελική τιμή, περιλαμβανομένων όλων των φόρων και επιβαρύνσεων, τα (ενδεχόμενα) έξοδα αποστολής – και τυχόν άλλες πρόσθετες επιβαρύνσεις, ο τρόπος πληρωμής, αποστολής ή εκτέλεσης της παραγγελίας, η ταυτότητα του εμπόρου, η ταχυδρομική διεύθυνση και ο αριθμός τηλεφώνου του και η διάρκεια της σύμβασης (ενδεχομένως).
  • Σε αγορές μέσω διαδικτύου, τηλεφώνου, καταλόγου πωλήσεων δι’ αλληλογραφίας, ή από κατ’ οίκον πωλητές (πόρτα-πόρτα), πρέπει να σας παρέχονται και οι εξής, πιο λεπτομερείς, πληροφορίες πριν από την αγορά: η ηλεκτρονική διεύθυνση του προμηθευτή, οι τυχόν περιορισμοί αποστολής σε ορισμένες χώρες, το δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας σας εντός 14 ημερών, οι διαθέσιμες υπηρεσίες μετά την πώληση, οι μηχανισμοί επίλυσης διαφορών και ο αριθμός εμπορικού μητρώου του εμπόρου.
  • Οι προμηθευτές θα πρέπει να εφαρμόζουν τις σχετικές διατάξεις του ν. 2251/94 και της Κωδικοποίησης Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (Κανόνες ΔΙΕΠΠΥ) αναφορικά με τις «Πρακτικές πώλησης με μειωμένη τιμή ή παροχή πρόσθετου οφέλους προϊόντων και υπηρεσιών» (βλ. άρθρο 78).
  • Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με την παρ.2 άρθρο 15 του ν.4177/2013, δεν επιτρέπεται η προσφορά ειδών των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το πενήντα τοις εκατό (50%) του συνόλου των ειδών που διαθέτει κάθε κατάστημα.
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ