Μy market: Επιστρατεύει Uber και Speedex για ταχύτερες παραδόσεις

Μy market: Επιστρατεύει Uber και Speedex για ταχύτερες παραδόσεις

Η εταιρεία έχει εξασφαλίσει για όλους τους συνεργάτες της ειδικά κουτιά διατήρησης της θερμοκρασίας τροφίμων (cooler boxes)

Σε τρεις νέες υπηρεσίες, προκειμένου να μειώσει δραστικά το χρόνο αναμονής για την παράδοση των παραγγελιών του eshop προχωρούν τα My Market. Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση οι υπηρεσίες είναι οι εξής:

1. Υπηρεσία Click & Collect: Ο πελάτης πραγματοποιεί ηλεκτρονικά την παραγγελία του μέσα από την πλατφόρμα του eshop αναγράφοντας την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί και την παραλαμβάνει από το κατάστημα. Υπάρχει μάλιστα η δυνατότητα η παραγγελία να παραδοθεί στο αυτοκίνητό του,  ώστε να μην υπάρξει καμία επαφή με το φυσικό κατάστημα, εφόσον το επιθυμεί. Η υπηρεσία θα προσφέρεται στις περιοχές της Αττικής, τη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, τα Ιωάννίνα, τη Λάρισα, τα Τρίκαλα και τον Βόλο,.

2. Παράδοση παραγγελιών μέσα από δίκτυο διανομής My market: Έχοντας διπλασιάσει σχεδόν, τoν στόλο των οχημάτων της κι έχοντας εντάξει νέους συναδέλφους στην ομάδα του ηλεκτρονικού καταστήματος, συνεχίζει να εξυπηρετεί τα μεγαλύτερα αστικά κέντρα στην Ελλάδα, παραδίδοντας στο χώρο του πελάτη.

3. Παράδοση παραγγελιών με συνεργάτες: Υλοποιώντας πρωτοποριακές συνεργασίες με εταιρείες, κορυφαίες στο είδος τους, που εξειδικεύονται στο χώρο των διανομών και των μεταφορών, μειώνουμε δραστικά το διάστημα αναμονής των ηλεκτρονικών παραγγελιών.

Πιο συγκεκριμένα:

SPEEDEX: Αξιοποιεί το στόλο της εταιρείας ταχυμεταφορών για την παράδοση στην πόρτα των πελατών παραγγελιών που έχουν γίνει μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα του eshop. Η οικονομική συναλλαγή γίνεται διαδικτυακά και δεν απαιτείται να γίνει κατά την παράδοση.

UBER: Αξιοποιεί το στόλο οδηγών ταξί που συνεργάζονται με την Uber,  προκειμένου να παραδώσει με ασφάλεια τις παραγγελίες που έχουν πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά.

e-shop.jpg

Τέλος, η εταιρεία ξεκίνησε πιλοτική συνεργασία με την πιο διάσημη on line πλατφόρμα διανομής φαγητού στην Ευρώπη. Και σε αυτήν την περίπτωση αξιοποιεί το στόλο της για να παραδώσει τις παραγγελίες που έχουν κάνει ηλεκτρονικά μέσω του eshop. Η εταιρεία θα ανακοινωθεί μετά το πέρας των πιλοτικών αποστολών.

Για να διασφαλίσει την άριστη κατάσταση των προϊόντων που θα παραδίδονται στους πελάτες, η εταιρεία έχει εξασφαλίσει για όλους τους συνεργάτες της ειδικά κουτιά διατήρησης της θερμοκρασίας τροφίμων (cooler boxes). Οι οικονομικές συναλλαγές γίνονται ηλεκτρονικά και η παράδοση μπορεί να πραγματοποιηθεί με τον τρόπο και στο σημείο που έχει ορίσει ο πελάτης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ GEORGE FLOYD

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ