Οι σκιές γονέα και παιδιού, στη σκιά του εκπαιδευτικού συστήματος (copyright: Pixabay)

Οι εμπειρίες και όχι τα παιχνίδια ενισχύουν τη νοημοσύνη και την αίσθηση ευτυχίας των παιδιών

Τελευταία Ενημέρωση
Τα πολλά παιχνίδια είναι στην πραγματικότητα ανασταλτικός παράγοντας για τα παιδιά και μειώνουν την ποιότητα του παιχνιδιού

Είναι το κλασικό Χριστουγεννιάτικο περιβάλλον: το ζεστό σπιτικό, ο στολισμός, το χριστουγεννιάτικο δέντρο και η αίσθηση χαράς που υπάρχει στον αέρα. Για ένα παιδί, το πρωί των Χριστουγέννων είναι η πιο μαγική μέρα του χρόνου. Τι καλύτερο από το να αρχίσει να ξετυλίγει τα δώρα του;

Αλλά είναι αυτά τα δώρα που κάνουν ένα παιδί πιο ευτυχισμένο; Η επιστήμη λέει όχι. Για την ακρίβεια, τα πολλά δώρα μπορεί να έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα, μπορούν να τους κλέψουν, να τους στερήσουν την εμπειρία της φαντασίας.

Η σημασία του παιχνιδιού

Το παιχνίδι είναι απαραίτητο κομμάτι της παιδικής ηλικίας. Μέσα από αυτό, τα παιδιά αναπτύσσουν γνωστικές, σωματικές, κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες που φέρουν μαζί τους στην ενήλικη ζωή. Μέσα από το παιχνίδι, τα μικρά παιδιά αποκτούν συγχρονισμό, όπως επίσης χτίζουν δύναμη και αντοχή. Αν και είναι αντιδιαισθητικό, ακόμα και η πάλη ή το πιο έντονο σωματικά παιχνίδι διδάσκει στα παιδιά πώς να ελέγχουν την επιθετικότητα.

Το συμβολικό παιχνίδι περιλαμβάνει ομιλία, ανάγνωση, γραφή, τέχνη και μουσική. Αυτό το είδος παιχνιδιού βοηθά στο χτίσιμο τεχνικών ικανοτήτων και διδάσκει τα παιδιά να εκφράζουν και να σκέφτονται σε σχέση με τις ιδέες, τα συναισθήματα και τις εμπειρίες. Το δραματικό παιχνίδι σχετίζεται με γνωστικές και ακαδημαϊκές ικανότητες και τα παιχνίδια με κανόνες διδάσκουν τα παιδιά να μοιράζονται, να περιμένουν τη σειρά τους και να μπαίνουν στη θέση του άλλου.

Λιγότερα παιχνίδια = Παιχνίδι υψηλής ποιότητας

Τα πολλά παιχνίδια είναι στην πραγματικότητα ανασταλτικός παράγοντας για τα παιδιά και μειώνουν την ποιότητα του παιχνιδιού. Μια έρευνα εστίασε στη βρεφική συμπεριφορά και ανάπτυξη και βρήκε πως όταν τα νήπια είχαν λιγότερα παιχνίδια για να παίξουν, ήταν περισσότερο ικανά να συγκεντρωθούν και να παίξουν πιο δημιουργικά. Σε αυτή την έρευνα, οι ερευνητές έδωσαν ελεύθερο χρόνο στα νήπια να παίξουν πρώτα με 16 παιχνίδια και ύστερα μόνο με 4 παιχνίδια. Συμπέραναν ότι όταν είχαν λίγα παιχνίδια διαθέσιμα, τα παιδιά περνούσαν περισσότερο χρόνο με το κάθε παιχνίδι και έπαιζαν με αυτό με διάφορους τρόπους.

Διαβάστε περισσότερα στο enallaktikidrasi.com

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

NETWORK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ