• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Ισραήλ: Σκοτώσαμε τον υψηλόβαθμο ηγέτη της Χαμάς Ραέντ Σαάντ - Το βίντεο που δημοσίευσε ο IDFΕργατικό ατύχημα στη Νάξο: Υποχώρησαν τα κάγκελα και έπεσαν σε τάφρο - Τους απεγκλώβισε η ΠυροσβεστικήΗράκλειο: «Δεν είμαι καλά, θέλω να μιλήσω σε κάποιον» - Τα τελευταία λόγια του αγνοούμενου γιατρούΕπίθεση Φλωρίδη σε συγκεκριμένους δικηγόρους: «Κάποιοι θέλουν να τα κάνουν όλα μπάχαλο»
δημοφιλές τώρα: Η ιστορία του Γάλλου που κέρδισε 17 εκατ. ευρώ στο Λόττο και σήμερα ζει σε εργατικές κατοικίες
Homepage ┋   Απόψεις   ┋   24.02.2019 12:34
Έθνος Γνώμη
Έθνος Γνώμη-

Η ώρα της υλοποίησης

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο
Τρένο/Eurokinissi
Τρένο/Eurokinissi

Το εθνικό σχέδιο για τις µεταφορές, που παρουσιάζει κατ’ αποκλειστικότητα σήµερα το «Εθνος», αποτυπώνει από τη µια πλευρά τις µεγάλες ελλείψεις που εξακολουθούν να παρουσιάζουν οι υποδοµές της χώρας αλλά και τις µεγάλες ευκαιρίες που υπάρχουν σε πολλούς τοµείς.

Στην πραγματικότητα -και αν εξαιρέσει κανείς κάποια µεγάλα έργα, όπως η (σε πολύ µεγάλο βαθµό) ολοκλήρωση των βασικών αυτοκινητοδρόµων που έγινε εν µέσω µνηµονίων, µάλιστα, από τη σηµερινή κυβέρνηση-, το εθνικό σχέδιο έρχεται να «γεφυρώσει» µια 15ετία πενιχρών επιδόσεων στον τοµέα των υποδοµών.

Από το 2004 -και την ολοκλήρωση των Ολυµπιακών έργων- τίποτε άλλο δεν προχώρησε: είναι χαρακτηριστικό ότι δύο από τα τρία λιµάνια της Αττικής -η Ραφήνα και το Λαύριο- δεν διαθέτουν καν σιδηροδροµική σύνδεση µε την Αθήνα ή µε το αεροδρόµιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», ενώ και η οδική σύνδεση είναι προβληµατική.

Οι επιπτώσεις τέτοιων ελλείψεων σε τοµείς όπως ο τουρισµός είναι απροσδιόριστα µεγάλες – και θα κάνει λάθος όποιος επιχειρήσει να συµψηφίσει τις πολύ καλές επιδόσεις του κλάδου τα τελευταία χρόνια: είναι προφανές ότι η Ελλάδα πρέπει να βελτιώσει τις υποδοµές της, διότι όσο αυξάνεται ο αριθµός των τουριστών τόσο πιο πολύ θα εµφανίζονται οι ανεπάρκειές τους.

Η μη υλοποίηση µεγάλων υποδοµών, όπως τα προαναφερθέντα λιµάνια, έχει πολύ µεγάλο κόστος: η κακή συγκοινωνία µειώνει τα έσοδά τους και τη συνεισφορά τους στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν και εποµένως οι φορολογούµενοι πληρώνουν για έργα που, πολύ απλά, δεν βγάζουν τα χρήµατά τους. Το ίδιο ισχύει και για τις σιδηροδροµικές συνδέσεις µε τις γειτονικές µας χώρες.

Το έθνικο σχέδιο για τις µεταφορές «κλείνει» αυτά τα µεγάλα κενά – τουλάχιστον σε επίπεδο σχεδιασµού. Αποµένει η υλοποίηση των σχεδιαζόµενων έργων – που απαιτεί πολιτική σταθερότητα και (σε έναν βαθµό) συναίνεση των πολιτικών δυνάµεων.

Ακολουθήστε το ethnos.gr στο Instagram

Διαβάστε ακόμη

Για ποιους λόγους οι αγρότες δεν πάνε στη συνάντηση με Μητσοτάκη - Η λίστα με τα αιτήματα

Ισραήλ: Σκοτώσαμε τον υψηλόβαθμο ηγέτη της Χαμάς Ραέντ Σαάντ - Το βίντεο που δημοσίευσε ο IDF

Ηράκλειο: «Δεν είμαι καλά, θέλω να μιλήσω σε κάποιον» - Τα τελευταία λόγια του αγνοούμενου γιατρού

Απίστευτες εικόνες στην Ινδία: Οπαδοί βανδάλισαν το γήπεδο επειδή ο Μέσι εμφανίστηκε για ελάχιστα λεπτά

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • μεταφορές
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr