• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Τσιάρας για αγρότες: Ανοιχτό κάλεσμα για διάλογο - Τι είπε για τη συνάντηση με βουλευτές της ΝΔΠώς ο Τραμπ μπορεί να «τινάξει στον αέρα» τη συμφωνία Netflix-Warner Bros.Μεγάλη φωτιά σε αγορά στην Αγία Πετρούπολη: Τουλάχιστον ένας νεκρός - Οι πρώτες εικόνεςΗ υπόθεση του «Δότη 7069»: Πώς οι έλεγχοι δεν έπιασαν τον δωρητή σπέρματος με το «γονίδιο του καρκίνου»
δημοφιλές τώρα: Όπου φύγει φύγει οι εργαζόμενοι στο ΕΣΥ: Αδειάζουν τα νοσοκομεία - «Έχουμε εξοπλισμό, δεν έχουμε...
Homepage ┋   Απόψεις   ┋   17.04.2019 13:13
Μάκης Αποστόλου
Μάκης Αποστόλου

Κανόνες στην ψηφιακή διαφήµιση

Ηδη τα ψηφιακά µέσα έχουν πάρει σηµαντικό µερίδιο της συνολικής πίτας, µε τους κολοσσούς Facebook και Google να δίνουν τον... τόνο και στη συγκεκριµένη αγορά

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο  
Φωτογραφία Αρχείου/pexels.com
Φωτογραφία Αρχείου/pexels.com

Εχουµε διανύσει σχεδόν το 1/5 του 21ου αιώνα και γίνονται όλο και πιο ορατά τα σηµάδια µιας νέας ψηφιακής εποχής η οποία συνδέεται µε έννοιες όπως είναι το Διαδίκτυο των πραγµάτων (Internet of Things), η Τεχνητή Νοηµοσύνη (AI), τα Big Data, η ενισχυµένη και η εικονική πραγµατικότητα (AR και VR), η Ροµποτική. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον ραγδαία αλλάζει και το τοπίο των διαφηµίσεων, µια και οι επιχειρήσεις αναζητούν νέους τρόπους προσέγγισης των καταναλωτών του... µέλλοντος, βάζοντας σε πρώτο πλάνο τους millennials.

Ηδη τα ψηφιακά µέσα έχουν πάρει σηµαντικό µερίδιο της συνολικής πίτας, µε τους κολοσσούς Facebook και Google να δίνουν τον... τόνο και στη συγκεκριµένη αγορά. Η Ελλάδα δεν θα µπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση, καθώς, σύµφωνα µε εκτιµήσεις του επιχειρηµατικού αλλά και του διαφηµιστικού κλάδου, το digital έχει κατακτήσει ήδη περίπου το 30% της συνολικής δαπάνης.

Υπολογίζεται ότι σε µια συνολική πίτα της τάξης των 500 εκατ. ευρώ, η τηλεόραση έχει το 50% (περίπου 250 εκατ. ευρώ), τα ψηφιακά µέσα το 30% (δηλαδή περίπου 150 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 60 εκατ. αφορούν στα banners και τα υπόλοιπα σε δαπάνες που γίνονται σε Facebook και Google) και τα υπόλοιπα µέσα (εφηµερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνο) το 20%.

Σύµφωνα µε τον Σύνδεσµο ∆ιαφηµιζοµένων Ελλάδος (Σ∆Ε), το digital βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας του από το 2014, καθώς δεν πρόκειται απλώς για ένα νέο µέσο που εξελίσσεται ραγδαία, αλλά για νέες ψηφιακές συνήθειες και συµπεριφορές του καταναλωτή που κάνουν επιτακτική την ανάγκη µετάβασης σε ένα νέο µοντέλο επιχειρείν. Ωστόσο, η διαφορά του digital από τα άλλα ΜΜΕ είναι ότι το ∆ιαδίκτυο παραµένει... χαοτικό, δύσκολα ελεγχόµενο από τους διαφηµιζόµενους και µε τους όποιους κανόνες υπάρχουν, να τίθενται από τους αµερικανικούς τεχνολογικούς κολοσσούς.

Γι’ αυτό τον λόγο ο Σ∆Ε δίνει ιδιαίτερη σηµασία στην πρωτοβουλία Global Media Charter, η οποία δηµιουργήθηκε από την Παγκόσµια Οµοσπονδία ∆ιαφηµιζοµένων (WFA) για την καλύτερη λειτουργία του ψηφιακού οικοσυστήµατος. To Global Media Charter καλεί τους διαφηµιζόµενους να ζητήσουν από τους συνεργάτες τους στο ψηφιακό οικοσύστηµα (agencies, publishers, ad tech εταιρείες και πλατφόρµες) να αναλάβουν πρωτοβουλίες που θα ενισχύσουν τη διαφάνεια, την ασφάλεια και την αποτελεσµατικότητα των διαφηµίσεων, καθώς εκτιµάται ότι περίπου το 50% που ξοδεύεται σήµερα για την ψηφιακή διαφήµιση πάει στον βρόντο.

Οκτώ είναι οι βασικοί τοµείς οι οποίοι απασχολούν σήµερα τους διαφηµιζόµενους:

  • Μηδενική ανοχή στη διαφηµιστική απάτη και αποζηµίωση για τυχόν παραβιάσεις
  • Αυστηρή προστασία της ασφάλειας της µάρκας
  • Διασφάλιση της θεασιµότητας (Viewability) της διαφήµισης
  • Διαφάνεια σε όλο το εύρος της αλυσίδας της διαφήµισης
  • Μέτρηση και πιστοποίηση από τρίτους ως βασικό προαπαιτούµενο
  • Ζητήµατα «walled garden»
  • Βελτίωση των προτύπων διαφάνειας στα δεδοµένα
  • Βελτίωση της εµπειρίας του χρήστη
Διαβάστε ακόμη

Σε τροχιά γενικευμένων κινητοποιήσεων οι αγρότες σε όλη τη χώρα - Εντείνεται η πίεση στο κυβερνητικό επιτελείο

Διπλό φονικό στη Φοινικούντα: Πώς ήρθε στο προσκήνιο ο ανιψιός για ηθική αυτουργία - Στη Βούλα οι συλλήψεις

Σε επτά κλινικές στην Ελλάδα το σπέρμα του δότη με το «γονίδιο του καρκίνου» - Τι είχε εντοπίσει γιατρός το 2020

Δικαστικός κλητήρας επέδωσε αγωγή για χρέη σε αγρότη στο μπλόκο των Πράσινων Φαναριών

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • Facebook
  • διαφήμιση
  • google
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr