• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Συναγερμός στα Καλύβια για σακούλα με εκρηκτικό μηχανισμό κάτω από αυτοκίνητοΔικηγορικός Σύλλογος Αθηνών: Ο Ανδρέας Κουτσόλαμπρος νέος πρόεδρος - Πήρε 61% στον δεύτερο γύροΤρομακτικό τροχαίο στην Αμφίκλεια: Συγκρούστηκαν δύο νταλίκες και ένα ΙΧΕπιμένουν οι αγρότες της Κρήτης παρά τις κατηγορίες για εγκληματική οργάνωση - Κλείνουν ξανά το αεροδρόμιο Ηρακλείου
δημοφιλές τώρα: Αυτοκινητιστής έχασε τη δουλειά του επειδή το υπουργείο Μεταφορών ξέμεινε από ταχογράφους
Homepage ┋   Απόψεις   ┋   04.10.2019 15:10
Νίκος Λουπάκης
Νίκος Λουπάκης

Ακριβαίνουν τα αυτοκίνητα που φθηναίνουν...

Τελικά τί γίνεται, έρχεται απόσυρση; Θα φθηνύνουν τα αυτοκίνητα; Θα απαγορευτούν τα ντίζελ; Να πάρω υβριδικό; Να πάρω ηλεκτρικό;

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο  
(EUROKINISSI / ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΟΥΓΓΟΣ)
(EUROKINISSI / ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΟΥΓΓΟΣ)

Δεν χρειάζεται και πολύ. Μια κουβέντα παραπάνω από αρμόδια χείλη αρκεί για να αρχίσουν να πέφτουν πρωτοσέλιδοι τίτλοι και μαζί τους να δημιουργείται ένα βουνό από ερωτήματα φίλων, γνωστών, συγγενών και εν γένει αναγνωστών.

Τελικά τί γίνεται, έρχεται απόσυρση; Θα φθηνύνουν τα αυτοκίνητα; Θα απαγορευτούν τα ντίζελ; Να πάρω υβριδικό; Να πάρω ηλεκτρικό;

Το ποιος μπορεί να αγοράσει είναι βέβαια ένα μεγάλο ζήτημα, αφού παρά τις συνεχείς θεαματικές ανόδους των πωλήσεων τα τελευταία χρόνια, βρισκόμαστε κάπου στο 1/3 (ολογράφως: ένα τρίτο) της αγοράς του παλιού καλού καιρού, με περίπου 105.000 «κομμάτια» ετησίως που δεν μπορούν και τη νεότητα του στόλου να διατηρήσουν, αλλά και την ανάγκη για ασφαλές, καθαρό και σύγχρονο μεταφορικό-μέσο των συμπολιτών μας να ικανοποιήσουν.

Επιστρέψαμε σε μια κατάσταση που το καινούριο αυτοκίνητο έχει γίνει και πάλι αντικείμενο του πόθου, οι εισαγωγείς μεταχειρισμένων κάνουν πάρτι και εντέλει στην πραγματικότητα κανείς δεν είναι ικανοποιημένος. Είναι το ΑΕΠ, είναι το εισόδημα του μέσου εργαζόμενου και της πρώην μεσαίας τάξης, είναι και ο τρόπος που οι τράπεζες κινούνται στον τομέα των χρηματοδοτήσεων.

Αλλά τώρα να, αλλάζουν τα πράγματα, θα φθηνύνουν τα αυτοκίνητα! Δεν μπορεί... Το ποιος υπουργός ή υφυπουργός είπε τί, επιδεικνύοντας μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις και άγνοια της υφιστάμενης νομοθεσίας, δεν έχει και τόση σημασία. Εκείνο που μετράει είναι ότι υπό τις παρούσες συνθήκες τα αυτοκίνητα απλώς δεν μπορούν να φθηνύνουν. Τουλάχιστον με θεαματικό τρόπο, με απόσυρση και μεγάλες εκπτώσεις ή με θεαματική μείωση του ειδικού τέλους ταξινόμησης σαν αυτήν που είχαμε ζήσει το 2009, λίγο πριν την καταστροφή... Γιατί; Για τον απλούστατο λόγο ότι δεν υπάρχει ο λεγόμενος «δημοσιονομικός χώρος», δηλαδή τα αναγκαία χρήματα.

Οι πιθανολογούμενες διορθωτικές κινήσεις στη φορολογία των καινούριων αυτοκινήτων – αν και εφόσον, φυσικά... - ενδεχομένως θα εκλογικεύσουν τις τιμές κάποιων μοντέλων, όμως ελάχιστα θα επηρεάσουν το κόστος των πλέον δημοφιλών κατηγοριών, αυτών που η τιμή πώλησης δεν ξεπερνά τις 20.000 ευρώ. Ενώ αν δίνονταν γενναία κίνητρα για καθαρά (βλ. ηλεκτρικά) αυτοκίνητα, αυτά θα αφορούσαν ένα πολύ περιορισμένο κοινό.

Και βέβαια μην ξεχνάτε το Euro 6d και το WLTP. Ο νέος τρόπος μέτρησης των ρύπων βαδίζει προς την ολική εφαρμογή θα φέρει κάποια στιγμή μαζί του και αύξηση των ονομαστικών τιμών του CO2 – και αν δεν υπάρξουν άλλες παρεμβάσεις αυτό θα οδηγήσει σε αύξηση του φόρου και κατά συνέπεια των τιμών πώλησης! Αν τώρα πάμε λίγο πιο μακριά, τα plug in υβριδικά είναι καθ’ οδόν. Και αυτά είναι εξ ορισμού πιο ακριβά από τα συμβατικά...

Κατά συνέπεια όποιος μπορεί αγοράζει τώρα, χωρίς να περιμένει το θαύμα. Αγοράζει εφόσον υπάρχει πραγματική ανάγκη, με βάση τη λογική και τις δυνατότητές του. Και ευκαιρίες υπάρχουν πάντα στην αγορά!

Διαβάστε ακόμη

Ξεσηκωμός των αγροτών με νέα μπλόκα και αποκλεισμούς - Ο χάρτης με όλες τις κινητοποιήσεις

Βολές Καραμανλή κατά κυβέρνησης για υποκλοπές και «προσχηματικές» Εξεταστικές - Τι είπε για τη Δημοκρατία

Ηχηρό μήνυμα Σαββίδη για ακαδημίες, έργα ανάπτυξης και την επόμενη μέρα: «Οποιος έχει το DNA του ΠΑΟΚ, δεν μπορεί να χαίρεται με τη δεύτερη θέση»

Παντελής Παντελίδης: Βγήκαν οι αποζημιώσεις για το θανατηφόρο τροχαίο - Τι ποσά θα λάβουν Αρναούτη και Κυριάκου

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • υβριδικό αυτοκίνητο
  • ντίζελ
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr