Μητσοτάκης: «Μαθητές και εκπαιδευτικοί πέρασαν με άριστα τις εξετάσεις υπευθυνότητας»
Η ανάρτηση του πρωθυπουργού για την επάνοδο των μαθητών στα θρανία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην επάνοδο των μαθητών της Α', Β' Λυκείου και του Γυμνασίου αναφέρθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. «Η περιπέτεια της πανδημίας ανέδειξε πολλά καλά στοιχεία της χώρας μας. Μέσα σε αυτά ήταν η αφοσίωση των εκπαιδευτικών, το πόσο γρήγορα εναρμονίστηκαν με την τεχνολογία και η στάση ευθύνης που κράτησαν όλοι» επεσήμανε ο πρωθυπουργός.
«Μαθητές και εκπαιδευτικοί πέρασαν με άριστα τις εξετάσεις υπευθυνότητας» πρόσθεσε. Σημειώνεται ότι ο κ. Μητσοτάκης το πρωί της Δευτέρας συνοδευόμενος από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, επισκέφθηκε σχολικό συγκρότημα στο Παγκράτι.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




