copyright: eurokinssi, Pixabay

Πιερρακάκης: Κανένας «κόφτης» στα sms στο 13033 - Ολα ανοιχτά για τον κωδικό 7

Τελευταία Ενημέρωση
Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής ξεκαθάρισε ότι το μόνο εύκολο είναι το τεχνικό κομμάτι για τον κωδικό 7 στα SMS στο 13033

Για τα σενάρια να μπει «κόφτης» στα sms στο 13033 αλλά και για το ενδεχόμενο να προστεθεί έξτρα κωδικός στα μηνύματα που στέλνουμε στο 13033 μίλησε στον ΑΝΤ1 ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Κυριάκος Πιερρακάκης. Χαρακτηριστικά ανέφερε: «Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στο τραπέζι, αυτήν τη στιγμή, όμως το τεχνικό κομμάτι είναι το εύκολο, αν το ζητήσουν οι ειδικοί», απάντησε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, ερωτηθείς αν θα υπάρξει και 7ος κωδικός στα sms μετακίνησης.

Ο Κυριάκος Πιερρακάκης ξεκαθάρισε ότι «δεν υπάρχει ενδεχόμενο κόφτη στα sms», τα οποία είναι άλλωστε, ισοδύναμα με το χαρτί». Σχετικά με το πώς θα γίνει ο εμβολιασμός των πολιτών, έκανε σαφές ότι «το γενικό πρόσταγμα το έχει το υπουργείο Υγείας, το πιο δύσκολο είναι πώς θα φτάσουν τα εμβόλια στα κέντρα εμβολιασμού» και εξήγησε ότι «το τελευταίο σκέλος, όπου μπαίνει ο δικός μας ρόλος είναι η ενημέρωση του πολίτη».

Οι τρόποι που εξετάζονται για την οργάνωση του εμβολιασμού των πολιτών, σύμφωνα με τον κ. Πιερρακάκη, είναι τρεις:

  • Τηλεφωνικό κέντρο: Ενημέρωση των πολιτών διά τηλεφώνου
  • Πλατφόρμα για ραντεβού: Εφόσον είναι κάποιος σε κατηγορία που έχει εγκριθεί να εμβολιαστεί, να μπαίνει κανείς στην πλατφόρμα και να κλείνει το ραντεβού
  • Άυλη συνταγογράφηση: Εφόσον έχει γραφτεί στην άυλη συνταγογράφηση κάποιος, να λάβει χωρίς αίτηση ένα sms που θα αναφέρει την προτεινόμενη ώρα και μέρα.

Ο κ. Πιερρακάκης κάλεσε τους πολίτες, με την αφορμή, να κάνουν εγγραφή στην πλατφόρμα, όπου όπως είπε, δηλώνεται και διεύθυνση, συνεπώς το κέντρο εμβολιασμού που θα προτείνεται, θα είναι κοντά στον κάθε πολίτη. Ξεκαθάρισε, επιπλέον, ότι ο εμβολιασμός θα γίνεται βάσει των κριτηρίων της Επιτροπής Εμβολιασμού και μόνο το τεχνικό κομμάτι της οργάνωσης θα γίνεται μέσω του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής. «Καλύτερο να πήξουμε στις πλατφόρμες, παρά στις ουρές», είπε αναφερόμενος στο πλήθος των πλατφορμών τις οποίες πλέον χρησιμοποιούμε και παρομοίασε το gov.gr με το ΚΕΠ, καθώς εκεί συγκεντρώνονται πλέον 819 υπηρεσίες.

Αναφορικά με την επικαιροποίηση των στοιχείων των πολιτών στις πλατφόρμες, εξήγησε ότι η ψηφιακή επικαιροποίηση είναι «αντανάκλαση του χαρτιού» και τόνισε ότι, «γίνεται  μία τιτάνια προσπάθεια να περάσουμε στον 21ο αιώνα».

Ερωτηθείς τέλος, για το πλήθος των sms μετακίνησης που στέλνονται από τη βόρεια Ελλάδα, που παραμένει ιδιαίτερα επιβαρυμένη επιδημιολογικά, ξεκαθάρισε πως «ηθελημένα έχουμε μόνο τον ημερήσιο όγκο των sms και δεν κρατάμε άλλα στοιχεία που έχουν να κάνουν με την ιδιωτικότητα του πολίτη».

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

NETWORK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ