Μητσοτάκης ΔΕΘ: Υποχρεωτική η τρίτη δόση σε όσους επαγγελματίες είναι υποχρεωτικός ο εμβολιασμός
Στο ζήτημα της τρίτης δόσης αναφέρθηκε ο πρωθυπουργός στη ΔΕΘ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋

Υποχρεωτική θα είναι η τρίτη δόση εμβολιασμού σε όσες επαγγελματικές ομάδες είναι υποχρεωτικός ο εμβολιασμός, είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Κατά τη διάρκεια της σχετικής συνέντευξής του στο πλαίσισο της 85ης ΔΕΘ, στη Θεσσαλονίκη, ο πρωθυπουργός δήλωσε πως η 3η δόση του εμβολίου για τον κορονοϊό θα είναι υποχρεωτική για τις επαγγελματικές κατηγορίες που ισχύει η υποχρεωτικότητα του εμβολίου.

Παράλληλα είπε ότι τα επιστημονικά δεδομένα κατατείνουν στο να κάνει την 3η δόση ένα σημαντικό κομμάτι του πληθυσμού και ότι είναι απαραίτητη στους ανοσοκατασταλμένους. Ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι η Επιτροπή Εμβολιασμού θα αποφασίσει και πως είναι σημαντικό όσοι έκαναν το εμβόλιο νωρίς να κάνουν την 3η δόση. «Έχουμε αιτήματα από τους υγειονομικούς στους οποίους θα είναι υποχρεωτική. Πιστεύω ότι πρέπει να την επεκτείνουμε και σε άλλους», συμπλήρωσε.
Δείτε το βίντεο με την απάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη
Live streaming: Η συνέντευξη Τύπου του Κυριάκου Μητσοτάκη στη ΔΕΘ
Καιρός: Πού θα χτυπήσει τις επόμενες ώρες η κακοκαιρία
Νέα μέτρα για ανεμβολίαστους: Τι ισχύει από Δευτέρα σε γυμναστήρια, θέατρα, σινεμά, γήπεδα
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



