Πάρτε θέση στη «μάχη» των τηλεοπτικών προεκλογικών σποτ - Ψηφίστε το καλύτερο
copyright: Pixabay

Πάρτε θέση στη «μάχη» των τηλεοπτικών προεκλογικών σποτ - Ψηφίστε το καλύτερο

Τελευταία Ενημέρωση
Το ethnos.gr μάζεψε και βάζει στο «μικροσκόπιο» τα τηλεοπτικά σποτ τα οποία θα βλέπουμε καθημερινά πλέον στις τηλεοράσεις μας

Με τις Ευρωεκλογές της 26ης Μαΐου να βρίσκονται μια «ανάσα» μακριά, η μάχη των τηλεοπτικών σποτ των κομμάτων ήδη εδώ και μια εβδομάδα έχει βάλει «φωτιά» στο πολιτικό σκηνικό… Τα κομματικά επιτελεία φαίνεται να έχουν σηκώσει τα «μανίκια» και να έχουν ριχτεί με εντατικούς ρυθμούς στην μάχη των εντυπώσεων, η οποία σε ένα βαθμό αποκαλύπτει και την στρατηγική που ακολουθούν και οι ίδιοι οι αρχηγοί στους καθημερινούς πολιτικούς τους λόγους.

Κάποια εξ’ αυτών σκωπτικά, άλλα επιθετικά ενώ κάποια άλλα πιο μετριοπαθή. Όλα προσπαθούν να εξυπηρετήσουν τον σκοπό τους ο οποίος προσβλέπει να επισημάνει τις αδυναμίες των αντιπάλων και παράλληλα να προβάλλει την όποια «πολιτική παρακαταθήκη» κατά την διάρκεια της τετραετούς διακυβέρνησης.

Το ethnos.gr μάζεψε και βάζει στο «μικροσκόπιο» τα τηλεοπτικά σποτ τα οποία θα βλέπουμε καθημερινά πλέον στις τηλεοράσεις μας μέχρι και την 25η Μαΐου, σύμφωνα με τον κανονισμό, καθώς την ημέρα των εκλογών απαγορεύονται όλες οι προβολές τους.

ΣΥΡΙΖΑ

Το Μέγαρο Μαξίμου σίγουρα «ποντάρει» στην καλή εικόνα που δείχνει το τελευταίο διάστημα η οικονομία, αλλά και στα «ατοπήματα» που πέφτει κατά τον πολιτικό του λόγο ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Στο πρώτο τηλεοπτικό σποτ γίνεται λόγος αναφοράς στη μείωση της ανεργίας αλλά και το σύνθημα «αξιοπρέπεια για τους πολλούς», δεν είναι τυχαίο καθώς πολλά είναι αυτά που έχουν λεχθεί το τελευταίο διάστημα για το ποιος βρίσκεται μαζί με τις «ελίτ».

Το πρώτο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ δίνει την κατάλληλη «πάσα» και για το δεύτερο, το οποίο έχει τίτλο «Λέμε όχι στο σχέδιό τους για τους πολλούς» και κάνει αναδρομή σε λεγόμενα του Κυριάκου Μητσοτάκη για κοινωνικές παροχές και επταήμερη εργασία, η οποία αποτέλεσε και την μεγαλύτερη αντιπαράθεση των τελευταίων ημερών.

Νέα Δημοκρατία

Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης έχει ρίξει μέχρι στιγμής τρία μικρά τηλεοπτικά σποτ τα οποία προβάλλουν την εικόνα της χώρας από την απλή «ματιά» πολιτών της μεσαίας κοινωνικής τάξης.

Στο πρώτο τηλεοπτικό σποτ με τίτλο «Ως εδώ. Αξίζουμε καλύτερα!» φαίνεται ένα άνδρας μπροστά από την τηλεόραση να ακούει με προσοχή μια ομιλία του πρωθυπουργού και στο τέλος να σβήνει την τηλεόραση.

Στα δυο επόμενα βίντεο η ΝΔ παρουσιάζει πολίτες με τα μικρά τους ονόματα. Τον Σίμο και τον Γιώργο, οι οποίοι φαίνονται εγκλωβισμένοι από τους φόρους που βρίσκονται αντιμέτωποι στην καθημερινότητά τους. Σε αυτές τις δυο περιπτώσεις η ΝΔ αντιπαραθέτει την δική της οπτική για την οικονομία.

ΚΙΝΑΛ

Το Κίνημα Αλλαγής, παρουσίασε μόλις σήμερα το πρώτο του προεκλογικό βίντεο βάλλοντας προς δυο κατευθύνσεις. Τόσο κατά του ΣΥΡΙΖΑ όσο και κατά της Νέας Δημοκρατίας.

Το βίντεο προσπαθεί να διακωμωδήσει τα δυο μεγάλα κόμματα και να τα κριτικάρει με χιούμορ, με ένα ιδιαίτερα σκωπτικό ύφος αλλά και… έμπνευση.

ΚΚΕ

Στο δικό του τηλεοπτικό σποτ το ΚΚΕ παραθέτει τις γνωστές θέσεις του για την Ευρώπη σε ένα βίντεο που στοχεύει περισσότερο στη νέα γενιά.

Ανεξάρτητοι Έλληνες

Ίσως πρόκειται για το πιο σκληροπυρηνικό από τα τηλεοπτικά σποτ των κομμάτων που έχουν κυκλοφορήσει, καθώς οι συνειρμοί με το γλυκύτατο σκυλάκι ράτσας κανίς το οποίο η φωνή με γερμανική προφορά (τύπου Μέρκελ) αποκαλεί «Θανάση», δεν αφήνει και πάρα πολλές επιλογές για συσχετίσεις…

Το Ποτάμι

Το κόμμα του Σταύρου Θεοδωράκη παρουσιάζει ένα… ευκατάστατο ζευγάρι το οποίο με φόντο το πολυτελές σπίτι του παροτρύνει τους ψηφοφόρους να μην ψηφίσουν καθώς «είναι χαμένος χρόνος», αλλά όπως αποκαλύπτουν θα ψηφίσουν εκείνοι για όλους(!).

Το συγκεκριμένο τηλεοπτικό σποτ εμφανώς στοχεύει στην καταπολέμηση της αποχής, προσπαθώντας να πείσει τους «απλούς και πολλούς» να πάρουν την επιλογή στα χέρια τους και να μην αφήσουν για άλλη μια φορά την «ελίτ» να αποφασίσει γι’ αυτούς. Με αυτό το τρόπο το Ποτάμι διαχωρίζει και την θέση του από τους πολιτικούς και επιχειρηματικούς «διαπλεκόμενους» παρουσιάζοντας μια «άφθαρτη» και «καθαρή πρόταση».

ΨΗΦΙΣΤΕ:

Ποιο προεκλογικό σποτ σας αρέσει περισσότερο;

ΣΥΡΙΖΑ

ΝΔ

ΚΙΝΑΛ

ΚΚΕ

ΠΟΤΑΜΙ

ΑΝΕΛ

  

 

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ