Μητσοτάκης: Δεν θα υπάρχει δίκυκλο χωρίς κράνος - Θα δοθούν φορολογικά κίνητρα
Από τη σύσκεψη στο Υποδομών & Μεταφορών (eurokinissi)

Μητσοτάκης: Δεν θα υπάρχει δίκυκλο χωρίς κράνος - Θα δοθούν φορολογικά κίνητρα

Τελευταία Ενημέρωση
Όσα είπαν Μητσοτάκης, Καραμανλής, Κεφαλογιάννης για μέσα μαζικής μεταφοράς, οδικούς άξονες, ΚΟΚ και κράνη

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Κώστα Καραμανλή και τον Γιάννη Κεφαλογιάννη στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η οποία έβγαλε και ειδήσεις.

Ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε ότι θα παρθούν αυστηρά μέτρα για να τηρείται ο ΚΟΚ, ενώ ανακοίνωσε ότι δεν θα κυκλοφορεί δίκυκλο χωρίς να φορούν κράνος οι αναβάτες. Για να γίνει πιο εύκολη η απόκτηση κράνους, θα υπάρξουν φορολογικά κίνητρα, έτσι ώστε να μην κυκλοφορούν δικυκλιστές χωρίς κράνος.

Ακόμη ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε ότι αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα η βελτίωση της εικόνας των αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. «Θα πρέπει να αυξηθούν τα δρομολόγια, ενώ είπαμε και για τα μεγάλα έργα υποδομών. Η οδική ασφάλεια αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα. Είναι αδιανόητο να θρηνούμε τόσους ανθρώπους στην άσφαλτο και θα μεριμνήσω προσωπικά για αυστηρότερη εφαρμογή του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» πρόσθεσε ο πρωθυπουργός.

Σύμφωνα με πληροφορίες θα υπάρξει τελική συνεννόηση με το υπουργείο Οικονομικών για τα παραπάνω φορολογικά κίνητρα και οι σχετικές αποφάσεις θα ανακοινωθούν τις επόμενες εβδομάδες.

Από την πλευρά του ο Κώστας Καραμανλής ξεκαθάρισε ότι «χρειάζονται να παρθούν άμεσα λύσεις για τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια του μετρό. Τον Σεπτέμβρη θα λειτουργεί κανονικά όπως πρέπει. Συζητήσαμε επίσης για τους οδικούς άξονες (ΒΟΑΚ, Πάτρα-Πύργος)» τόνισε ο υπουργός και πρόσθεσε ότι «μεγάλα έργα κι οδική ασφάλεια πάνε μαζί».

Αναφορικά με την υπάρχουσα κατάσταση στα μέσα σταθερής τροχιάς απέδωσε την κατάσταση και στο γεγονός ότι το 1/3 των συρμών του Μετρό είναι παροπλισμένο, κάτι το οποίο σε συνδυασμό με τις άδειες του προσωπικού (σύμφωνα με το υπουργείο το θερινό πρόγραμμα διεξάγεται από 145 οδηγούς έναντι συνόλου 500), έχει επιφέρει σημαντική μείωση του μεταφορικού έργου, με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία των επιβατών.

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ