Skip to main content
Πιερρακάκης: Γιατί δεν στάλθηκαν SMS του 112 για τη φωτιά στον Υμηττό
Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης (Eurokinissi/Μιχάλης Καραγιάννης)

Πιερρακάκης: Γιατί δεν στάλθηκαν SMS του 112 για τη φωτιά στον Υμηττό

Τελευταία Ενημέρωση
Τα δύο κέντρα του 112 λειτουργούν πλέον 24 ώρες, 7 φορές την εβδομάδα, και το Σάββατο 10 Αυγούστου πολλοί πολίτες έλαβαν μηνύματα για τον ακραίο κίνδυνο εκδήλωσης πυρκαγιάς

Το νέο σύστημα έγκαιρης ειδοποίησης, που θα αντικαταστήσει το σημερινό ενδιάμεσο και θα τεθεί σε λειτουργία από την αρχή του νέου έτους, θα είναι υψηλής ακριβείας, τόνισε στον ΣΚΑΪ ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης.

Όσον αφορά το γιατί δεν εστάλησαν SMS του συστήματος έγκαιρης ειδοποίησης 112 για τη μεγάλη πυρκαγιά στον Υμηττό, ο κ. Πιερρακάκης εξήγησε ότι αρμόδια για το θέμα είναι η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.

«Η ΓΓΠΣ είναι η μόνη αρμόδια Αρχή να χειριστεί το σύστημα. Εμείς το αναπτύξαμε σε συνεργασία με τους ειδικούς. Αυτή αποφασίζει, και αυτό είναι το σωστό. Ο ειδικός πρέπει να αποφασίζει σε ποιους πρέπει να στείλει το μήνυμα, πώς πρέπει να φτάσει και ποιο είναι αυτό. Επέλεξαν να το κάνουν με πιο παραδοσιακά μέσα» επεσήμανε ο υπουργός.

Σε ό,τι αφορά τα προβλήματα που αναφέρθηκαν με την αποστολή του SMS, σχολίασε ότι έχει να κάνει με συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές που είναι μεγάλες και ακριβώς λόγω της φύσης του SMS κάποιοι έλαβαν περισσότερα μηνύματα.

«Στείλαμε πολλά SMS μαζί, εκατομμύρια, είχαμε πολλά "πεντάρια" (σ.σ.: υψηλή κατάσταση έκτακτης ανάγκης) και το ίδιο μήνυμα το βλέπουν περισσότερες κεραίες, με αποτέλεσμα το ίδιο κινητό να λαμβάνει δύο φορές το ίδιο μήνυμα» αποσαφήνισε.

Όπως ανέφερε ο Κυριάκος Πιερρακάκης (με το νέο σύστημα), από τις αρχές του νέου έτους θα επιτρέπονται παρεμβάσεις σε πολύ μικρή κλίμακα, ωστόσο το νέο πλήρες σύστημα (CBS) δεν δουλεύει σε όλα τα κινητά. «Τα έξυπνα κινητά έχουν δυνατότητα να λάβουν CBS και θα πρέπει να ενημερώνεις τον πολίτη με όλα τα διαθέσιμα μέσα που έχεις τον σκοπό σου ως κράτος για να διαχειριστείς μια κρίση. Το 112 θα έχει τη δυνατότητα να χτυπά και το σταθερό τηλέφωνο» σημείωσε.

«Τα μηνύματα είναι όλα δωρεάν» ξεκαθάρισε εκ νέου ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ