Αν δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο, γιατί δίνουν αριθμό να απευθύνεται το κοινό;
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένας πολίτης έκλεισε εισιτήρια για πτήσεις εσωτερικού με εταιρεία που το όνομά της παραπέμπει σε ουρανό... Θέλησε να αλλάξει την πτήση της επιστροφής. Το έκανε εύκολα από το σάιτ.
Επειδή δεν του ήρθε νέο μέιλ, επιχείρησε να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την εταιρεία, στο τηλέφωνο που δίνει για αυτό τον σκοπό, ώστε να διευκρινίσει ότι έγινε η αλλαγή.
Περίμενε την πρώτη φορά 32 λεπτά, τη δεύτερη 20 και την τρίτη 12 λεπτά. Παρά τις μαγνητοφωνημένες δηλώσεις, "η εξυπηρέτηση σε λίγο" δεν ήρθε ποτέ. Όλα αυτά από το μεσημέρι ως το απόγευμα της 29ης Αυγούστου. Αν δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο, γιατί δίνουν αριθμό να απευθύνεται το κοινό;
Διαβάστε ακόμη
Ξεσηκωμός των αγροτών με νέα μπλόκα και αποκλεισμούς - Ο χάρτης με όλες τις κινητοποιήσεις
Βολές Καραμανλή κατά κυβέρνησης για υποκλοπές και «προσχηματικές» Εξεταστικές - Τι είπε για τη Δημοκρατία
Ηχηρό μήνυμα Σαββίδη για ακαδημίες, έργα ανάπτυξης και την επόμενη μέρα: «Οποιος έχει το DNA του ΠΑΟΚ, δεν μπορεί να χαίρεται με τη δεύτερη θέση»
Παντελής Παντελίδης: Βγήκαν οι αποζημιώσεις για το θανατηφόρο τροχαίο - Τι ποσά θα λάβουν Αρναούτη και Κυριάκου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



