Αν δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο, γιατί δίνουν αριθμό να απευθύνεται το κοινό;
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Ένας πολίτης έκλεισε εισιτήρια για πτήσεις εσωτερικού με εταιρεία που το όνομά της παραπέμπει σε ουρανό... Θέλησε να αλλάξει την πτήση της επιστροφής. Το έκανε εύκολα από το σάιτ.
Επειδή δεν του ήρθε νέο μέιλ, επιχείρησε να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την εταιρεία, στο τηλέφωνο που δίνει για αυτό τον σκοπό, ώστε να διευκρινίσει ότι έγινε η αλλαγή.
Περίμενε την πρώτη φορά 32 λεπτά, τη δεύτερη 20 και την τρίτη 12 λεπτά. Παρά τις μαγνητοφωνημένες δηλώσεις, "η εξυπηρέτηση σε λίγο" δεν ήρθε ποτέ. Όλα αυτά από το μεσημέρι ως το απόγευμα της 29ης Αυγούστου. Αν δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο, γιατί δίνουν αριθμό να απευθύνεται το κοινό;
Διαβάστε ακόμη
Τραγωδία στη Θήβα: Άσφυγμο παρελήφθη το μωρό 1,5 έτους - Απαντήσεις θα δώσει η νεκροψία-νεκροτομή
«Ναυάγησαν» ξανά οι διαπραγματεύσεις Ισραήλ-Χαμάς: Η δύσκολη εξίσωση και ο νέος κύκλος συζητήσεων
Σοκάρει η κακοποίηση Ιταλού φοιτητή από αστυνομικούς στο Μαϊάμι: Τον βασάνιζαν επί 13 λεπτά
«Μια απροσεξία»: Τι δήλωσε ο δήμαρχος Κέρκυρας για το ατύχημα με τον μπότη που έπεσε στο κεφάλι κοπέλας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr