Αν δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο, γιατί δίνουν αριθμό να απευθύνεται το κοινό;
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένας πολίτης έκλεισε εισιτήρια για πτήσεις εσωτερικού με εταιρεία που το όνομά της παραπέμπει σε ουρανό... Θέλησε να αλλάξει την πτήση της επιστροφής. Το έκανε εύκολα από το σάιτ.
Επειδή δεν του ήρθε νέο μέιλ, επιχείρησε να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την εταιρεία, στο τηλέφωνο που δίνει για αυτό τον σκοπό, ώστε να διευκρινίσει ότι έγινε η αλλαγή.
Περίμενε την πρώτη φορά 32 λεπτά, τη δεύτερη 20 και την τρίτη 12 λεπτά. Παρά τις μαγνητοφωνημένες δηλώσεις, "η εξυπηρέτηση σε λίγο" δεν ήρθε ποτέ. Όλα αυτά από το μεσημέρι ως το απόγευμα της 29ης Αυγούστου. Αν δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο, γιατί δίνουν αριθμό να απευθύνεται το κοινό;
Διαβάστε ακόμη
Σε τροχιά γενικευμένων κινητοποιήσεων οι αγρότες σε όλη τη χώρα - Εντείνεται η πίεση στο κυβερνητικό επιτελείο
Διπλό φονικό στη Φοινικούντα: Πώς ήρθε στο προσκήνιο ο ανιψιός για ηθική αυτουργία - Στη Βούλα οι συλλήψεις
Σε επτά κλινικές στην Ελλάδα το σπέρμα του δότη με το «γονίδιο του καρκίνου» - Τι είχε εντοπίσει γιατρός το 2020
Δικαστικός κλητήρας επέδωσε αγωγή για χρέη σε αγρότη στο μπλόκο των Πράσινων Φαναριών
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



