Αν δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο, γιατί δίνουν αριθμό να απευθύνεται το κοινό;
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Ένας πολίτης έκλεισε εισιτήρια για πτήσεις εσωτερικού με εταιρεία που το όνομά της παραπέμπει σε ουρανό... Θέλησε να αλλάξει την πτήση της επιστροφής. Το έκανε εύκολα από το σάιτ.
Επειδή δεν του ήρθε νέο μέιλ, επιχείρησε να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την εταιρεία, στο τηλέφωνο που δίνει για αυτό τον σκοπό, ώστε να διευκρινίσει ότι έγινε η αλλαγή.
Περίμενε την πρώτη φορά 32 λεπτά, τη δεύτερη 20 και την τρίτη 12 λεπτά. Παρά τις μαγνητοφωνημένες δηλώσεις, "η εξυπηρέτηση σε λίγο" δεν ήρθε ποτέ. Όλα αυτά από το μεσημέρι ως το απόγευμα της 29ης Αυγούστου. Αν δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο, γιατί δίνουν αριθμό να απευθύνεται το κοινό;
Διαβάστε ακόμη
Ενδοοικογενειακή βία: 6.000 γυναίκες θύματα σε 1 χρόνο - Το panic button, οι συλλήψεις και οι καταγγελίες που πέρασαν «αδιάφορες»
Χαλκίδα: «Ο δολοφόνος της 63χρονης ήταν ακόμη και στην κηδεία της», λέει φίλος του θύματος
Η αφρικανική σκόνη ήρθε για να μείνει: Πότε υποχωρεί το τελευταίο κύμα και η εξέλιξη του καιρού
Πότε πληρώνονται οι δικαιούχοι του Youth Pass - Πού εξαργυρώνεται η ενίσχυση
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr