Μουσείο Γκετί: Ζητά από αυτούς που «μένουν σπίτι» να αναδημιουργήσουν κλασικά έργα τέχνης

Μουσείο Γκετί: Ζητά από αυτούς που «μένουν σπίτι» να αναδημιουργήσουν κλασικά έργα τέχνης

Η πρωτοβουλία εγκαινιάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα με ανάρτηση στον λογαριασμό του μουσείου στο Twitter

Το μουσείο Γκετί στο Λος Άντζελες ζητά από όσους παραμένουν στο σπίτι για να εμποδίσουν τη μετάδοση του κορονοϊού να αναδημιουργήσουν τα αγαπημένα τους έργα τέχνης κάνοντας χρήση του εαυτού τους και αντικειμένων του σπιτιού. Το μουσείο, το οποίο είναι κλειστό λόγω της πανδημίας, ξεκίνησε αυτή την πρωτοβουλία ως έναν τρόπο να απασχολούνται δημιουργικά όσοι έχουν θέσει τον εαυτό τους σε εκούσια απομόνωση.

Η πρωτοβουλία εγκαινιάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα με ανάρτηση στον λογαριασμό του μουσείου στο Twitter: «Σας προκαλούμε να αναδημιουργήσετε ένα έργο τέχνης με αντικείμενα (και ανθρώπους) στο σπίτι σας. 1. Επιλέξτε το αγαπημένο σας έργο τέχνης. 2. Βρείτε τρία αντικείμενα που βρίσκονται στο σπίτι σας. 3. Αναδημιουργήστε το έργο τέχνης με αυτά τα αντικείμενα».

Εδώ και μέρες, οι λογαριασμοί του μουσείου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλημμυρίσει με πρόθυμες αποκρίσεις φιλότεχνων που ποικίλουν από αναδημιουργία του «Η Παρθένος Μαρία και το Βρέφος», έργο του καλλιτέχνη γνωστού ως Master of Saint Cecilia έως αναδημιουργία του «Η Παρθένος, η Αγία Ελισάβετ και τα βρέφη Ιωάννης ο Βαπτιστής και Ιησούς» έργο ανώνυμου καλλιτέχνη.

Κάποιος αναδημιούργησε το «Η Καμίγι με ένα σκυλάκι» του Μονέ, φορώντας παρόμοια ρούχα και χρησιμοποιώντας το κατοικίδιο του σπιτιού. Ένας άλλος αναδημιούργησε το «Νεκρή φύση με ψάρια, λαχανικά, γκουζέρ (σ.σ. είδος γλυκίσματος με τυρί και αυγά), κατσαρόλες και μπουκαλάκια για λαδόξυδο, πάνω σ' ένα τραπέζι» του Γάλλου ζωγράφου Ζαν-Σιμεόν Σαρντέν.

et94365ueaedqkl.jpg

«Το κοινό μας, μάς λέει δυνατά και ξεκάθαρα ότι θέλει να δει όμορφα έργα τέχνης, να μάθει απ' το σπίτι περισσότερα για την τέχνη, και να βρει ευχαρίστηση στα social media» ανέφερε η υπεύθυνη για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του μουσείου Γκετί, Σάρα Ουόλντορφ, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Yahoo Lifestyle. «Επιθυμούσαμε να απευθύνουμε μια δημιουργική πρόκληση για να βρουν καταφύγιο από την κατάσταση αβεβαιότητας στην οποία είναι ο κόσμος και να πυροδοτήσουμε ενθουσιασμό να γίνουν δημιουργικοί - χωρίς να απαιτούνται επιπλέον υλικά» πρόσθεσε.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΙΟ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ