Απογοητεύτηκε που βρέθηκε αρνητικός στον κορονοϊό ο Φρανκ Ντε Μπουρ!
Ο τεχνικός της Ατλάντα Γιουνάιτεντ υποβλήθηκε στο τεστ και δήλωσε πως ήθελε να βρεθεί θετικός στον ιό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε αντίθεση με πολλούς άλλους ανθρώπους, ο παλαίμαχος διεθνής Ολλανδός ποδοσφαιριστής Φρανκ Ντε Μπουρ, υποβλήθηκε σε τεστ για κορονοϊό, βρέθηκε αρνητικό και δήλωσε πως θα προτιμούσε να νοσήσει!
Ο τεχνικός της Ατλάντα Γιουνάιτεντ στο MLS, το επαγγελματικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου στις ΗΠΑ, είχε συμπτώματα, ήθελε όμως να νοσήσει για να αντιμετωπίσει τον ιό και να αποκτήσει ανοσία.
«Κάναμε όλοι το τεστ επειδή είχαμε κάποια συμπτώματα, τα οποία θα μπορούσαν να είναι λόγω κορονοϊού. Από τη μια χαίρομαι που ήταν αρνητικό το αποτέλεσμα, αλλά από την άλλη θα προτιμούσα να είχε βγει θετικό διότι θα το αντιμετώπιζα και μετά θα είχα ανοσία και θα ήμουν υγιής» δήλωσε ο Φρανκ Ντε Μπουρ. Ο πρώην ποδοσφαιριστής του Άγιαξ και της Μπαρτσελόνα πέρασε τελικά μερικές μέρες με συμπτώματα γρίπης.
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




