ΠΑΕ Αρης για Μίσιτς: «Ταχεία ανάρρωση, η υγεία πάνω από όλα»
Το πρόβλημα υγείας του Κροάτη ώθησε τον Άρη να στείλει ευχές για ταχεία ανάρρωση - Το «ευχαριστώ» του ΠΑΟΚ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την πόρτα του χειρουργείου θα περάσει τη Δευτέρα (15/6), ο Γιόζιπ Μίσιτς προκειμένου να αντιμετωπιστεί η κύστη στη βουβωνική χώρα που φάνηκε μέσω εξετάσεων στις οποίες υποβλήθηκε ο Κροάτης μέσος. Από τη στιγμή της έκδοσης του ιατρικού δελτίου από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ, καταγράφηκε ένα κύμα ευχών για ταχεία ανάρρωση, που δεν ήρθε μόνο από το εσωτερικό του «Δικεφάλου του Βορρά» αλλά ακόμη και από τους αντιπάλους κάτι που δεν συνηθίζεται.
Είναι χαρακτηριστικό πως η ΠΑΕ Αρης εξέδωσε ανακοίνωση με ευχές για ταχεία ανάρρωση. «Το πολυτιμότερο αγαθό για κάθε άνθρωπο είναι η υγεία. Η υγεία είναι πάνω από συλλογικές προτιμήσεις και χρώματα. Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ εκφράζει τη συμπαράστασή της στον Γιόσιπ Μίσιτς και του εύχεται να ξεπεράσει το συντομότερο δυνατό την περιπέτεια που βιώνει. Κουράγιο και καλή δύναμη…» ανέφεραν οι «κιτρινόμαυροι», ενώ μήνυμα έστειλε μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ο ΠΣΑΠ.
Το «ευχαριστώ» του ΠΑΟΚ
Από την πλευρά της, η «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ είπε το δικό της... ευχαριστώ στους «κιτρινόμαυρους» και μέσα από τα social media του συλλόγου.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




