• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Το «δικαίωμα της σιωπής» σταθερή απάντηση του «Φραπέ» - Η σχέση του με Βορίδη και Μητσοτάκη και η Porsche του γιου τουΕξεταστική ΟΠΕΚΕΠΕ: Τη σύλληψη Ξυλούρη με αυτόφωρη διαδικασία ζητά η Ζωή ΚωνσταντοπούλουΔίκη για τις υποκλοπές: Προσπάθεια να εντοπιστούν οι 10 νέοι μάρτυρες - Η κατάθεση πρώην υπαλλήλου της ΕΥΠΝέος πρόεδρος του Eurogroup ο Κυριάκος Πιερρακάκης - Εξελέγη ομόφωνα
δημοφιλές τώρα: Όπου φύγει φύγει οι εργαζόμενοι στο ΕΣΥ: Αδειάζουν τα νοσοκομεία - «Έχουμε εξοπλισμό, δεν έχουμε...
Homepage ┋   Αθλητισμός   ┋   02.07.2020 17:00
Newsroom
Newsroom

Γιουβέντους το αστέρι των social media: Πρώτο ιταλικό brand, ξεπέρασε και τον οίκο Gucci!

Mε 40,5 εκατομμύρια ακόλουθους επιβεβαιώνει τη διαφημιστική της καμπάνια: «Εξάγουμε μια νέα εικόνα της χώρας»

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο
(Tano Pecoraro/LaPresse via AP)
(Tano Pecoraro/LaPresse via AP)

H Γιουβέντους, η Μεγάλη Κυρία του ιταλικού ποδοσφαίρου, είναι πλέον και η πιο δημοφιλής ιταλική μάρκα της χώρας στο instagram! Με 40,5 εκατομμύρια ακολούθους στη δημοφιλή πλατφόρμα, ξεπέρασε τον οίκο Gucci, που έχει 40,3 εκατομμύρια ακόλουθους και είναι το νέο αστέρι της Ιταλίας στα social media.

«Είναι το αποτέλεσμα μιας δεκαετούς ψηφιακής εξέλιξης, που πέρασε από την αλλαγή του λογότυπου το 2017. Έχουμε επανατοποθετήσει το σήμα μας σε έναν ευρύτερο χώρο, όπως η τέχνη, η μόδα, ο σχεδιασμός, ο τρόπος ζωής», σχολίασε στη Gazzetta dello Sport, ο επικεφαλής του εμπορικού τμήματος της Γιούβε, Τζόρτζιο Ρίτσι.

Όλα πάντως άλλαξαν με την μεταγραφή του Κριστιάνο Ρονάλντο, που είναι ο βασιλιάς του Instagram σε όλο τον κόσμο με 227 εκατομμύρια ακόλουθους! Ως τότε η Γιουβέντους είχε 10 εκατομμύρια ακόλουθους και η άφιξη του Πορτογάλου σούπερ σταρ άλλαξε τα δεδομένα και βοήθησε την ιταλική ομάδα να αναπτυχθεί και να φτάσει στην κορυφή. 

Η Γιουβέντους βρίσκεται συνολικά στην 70η θέση σε όλο τον κόσμο ως brand, πίσω από εταιρίες όπως το National Geographic, η Nike, η Μπαρτσελόνα, η Ρεάλ Μαδρίτης, η Victoria's Secret, το Champions League, η NASA, το NBA και η Marvel.

View this post on Instagram

A post shared by Juventus (@juventus)

Διαβάστε ακόμη

Το «δικαίωμα της σιωπής» σταθερή απάντηση του «Φραπέ» - Η σχέση του με Βορίδη και Μητσοτάκη και η Porsche του γιου του

Κωνσταντοπούλου για Ξυλούρη: Βγήκε από την αίθουσα και έλεγε «θα την σκοτώσω, θα της στρίψω το λαρύγγι»

Επελαύνει σε όλη την Ευρώπη η «σούπερ γρίπη»: Τα συμπτώματα και ποιοι κινδυνεύουν άμεσα

Η Λίλι Κόλινς σχολίασε στον Τζίμι Φάλον την αγάπη του Κυριάκου Μητσοτάκη για το «Emily In Paris»

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • Κριστιάνο Ρονάλντο
  • ποδόσφαιρο
  • instagram
  • Γιουβέντους
  • Gucci
  • social media
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr