• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Τσιάρας για αγρότες: Ανοιχτό κάλεσμα για διάλογο - Τι είπε για τη συνάντηση με βουλευτές της ΝΔΠώς ο Τραμπ μπορεί να «τινάξει στον αέρα» τη συμφωνία Netflix-Warner Bros.Μεγάλη φωτιά σε αγορά στην Αγία Πετρούπολη: Τουλάχιστον ένας νεκρός - Οι πρώτες εικόνεςΗ υπόθεση του «Δότη 7069»: Πώς οι έλεγχοι δεν έπιασαν τον δωρητή σπέρματος με το «γονίδιο του καρκίνου»
Πρωινή ενημέρωση: ➔ Δείτε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | ➔ Μάθετε περισσότερα για τον καιρό σήμερα | ➔ Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
Homepage ┋   Αθλητισμός   ┋   02.07.2020 17:00
Newsroom
Newsroom

Γιουβέντους το αστέρι των social media: Πρώτο ιταλικό brand, ξεπέρασε και τον οίκο Gucci!

Mε 40,5 εκατομμύρια ακόλουθους επιβεβαιώνει τη διαφημιστική της καμπάνια: «Εξάγουμε μια νέα εικόνα της χώρας»

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο  
(Tano Pecoraro/LaPresse via AP)
(Tano Pecoraro/LaPresse via AP)

H Γιουβέντους, η Μεγάλη Κυρία του ιταλικού ποδοσφαίρου, είναι πλέον και η πιο δημοφιλής ιταλική μάρκα της χώρας στο instagram! Με 40,5 εκατομμύρια ακολούθους στη δημοφιλή πλατφόρμα, ξεπέρασε τον οίκο Gucci, που έχει 40,3 εκατομμύρια ακόλουθους και είναι το νέο αστέρι της Ιταλίας στα social media.

«Είναι το αποτέλεσμα μιας δεκαετούς ψηφιακής εξέλιξης, που πέρασε από την αλλαγή του λογότυπου το 2017. Έχουμε επανατοποθετήσει το σήμα μας σε έναν ευρύτερο χώρο, όπως η τέχνη, η μόδα, ο σχεδιασμός, ο τρόπος ζωής», σχολίασε στη Gazzetta dello Sport, ο επικεφαλής του εμπορικού τμήματος της Γιούβε, Τζόρτζιο Ρίτσι.
 
Όλα πάντως άλλαξαν με την μεταγραφή του Κριστιάνο Ρονάλντο, που είναι ο βασιλιάς του Instagram σε όλο τον κόσμο με 227 εκατομμύρια ακόλουθους! Ως τότε η Γιουβέντους είχε 10 εκατομμύρια ακόλουθους και η άφιξη του Πορτογάλου σούπερ σταρ άλλαξε τα δεδομένα και βοήθησε την ιταλική ομάδα να αναπτυχθεί και να φτάσει στην κορυφή. 

Η Γιουβέντους βρίσκεται συνολικά στην 70η θέση σε όλο τον κόσμο ως brand, πίσω από εταιρίες όπως το National Geographic, η Nike, η Μπαρτσελόνα, η Ρεάλ Μαδρίτης, η Victoria's Secret, το Champions League, η NASA, το NBA και η Marvel.

View this post on Instagram

A post shared by Juventus (@juventus)

Διαβάστε ακόμη

Οι τρεις γαλάζιοι πόλοι που συγκρούονται για τους αγρότες, η σύσκεψη υπό το Μητσοτάκη για να πάψει η κωλυσιεργία και οι φωνές στη σύσκεψη Τσιάρα και βουλευτών

ΟΠΕΚΕΠΕ: Η ώρα των απαντήσεων για τον «Φραπέ» – Στην Εξεταστική ο Γιώργος Ξυλούρης

Οι δημοσκοπήσεις και το ενδεχόμενο νέου κόμματος Τσίπρα: Η «Ιθάκη» ως σημείο καμπής σε ένα ρευστό πολιτικό σκηνικό

Αναγκαστικό restart στο μετρό της Αθήνας: Νέοι συρμοί, αναβαθμίσεις και... καθυστερήσεις

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • Gucci
  • Κριστιάνο Ρονάλντο
  • ποδόσφαιρο
  • instagram
  • Γιουβέντους
  • social media
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr