ΠΑΟΚ: Οι πρώτες παραιτήσεις μετά το φιάσκο των ληγμένων καρτών υγείας 12 παικτών
Υπέβαλλαν τις παραιτήσεις του ο επικεφαλής του ιατρικού τμήματος και ο υπεύθυνος του αγωνιστικού τμήματος του ΠΑΟΚ μετά τη μη ανανέωση των καρτών υγείας 12 ποδοσφαιριστών, που μπορεί να φέρει μηδενισμό στην αναμέτρηση με την ΑΕΚ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τα απόνερα της μη ανανέωσης των καρτών υγείας 12 ποδοσφαιριστών του ΠΑΟΚ που δηλώθηκαν στο φύλλο αγώνα της αναμέτρησης των «ασπρόμαυρων» με την ΑΕΚ, με αποτέλεσμα η Ένωση να έχει δικαίωμα ένστασης για αντικανονική συμμετοχή, άρχισαν να εμφανίζονται, με τους κ.κ. Παπασούλη και Σαραϊδάρη να υποβάλλουν την παραίτησή τους. Τόσο ο επικεφαλής του ιατρικού τιμ όσο και ο υπεύθυνος του αγωνιστικού τμήματος έχουν σημαντικό μερίδιο ευθύνης για αυτό το φιάσκο, και όλα δείχνουν πως οι εξελίξεις στο εσωτερικό του «Δικεφάλου του βορρά» δεν θα σταματήσουν εκεί.
Για την ιστορία, οι αθεώρητες κάρτες υγείας των ποδοσφαιριστών που κρατήθηκαν είναι αυτές των Ίνγκασον, Βαρέλα, Γιαννούλη, Μαουρίσιο, Τζόλη, Άκπομ, Μάτος, Μιχάι, Ζίβκοβιτς, Βιεϊρίνια, Λημνιού και Στοχ.
Η «ακτινογραφία» της σύγκρουσης στη Μέση Ανατολή: Η αβεβαιότητα ήρθε για να μείνει
«Έξυπνες Γέφυρες»: Δείχνουν τον δρόμο για να κερδηθεί το μεγάλο στοίχημα της συντήρησης των υποδομών
Το δύσκολο Λεκανοπέδιο για το ΠΑΣΟΚ, η δημοσκοπική καθίζηση της ΝΔ και οι ανέφικτες (;) συνεργασίες
Στο Καστράκι της Ασίνης: αρχαιότητες, μνήμες πολέμου και βουτιές στον Αργολικό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





