Άρχισαν οι εκκαθαρίσεις στον Ολυμπιακό: Τέλος ο Μανωλάς, πάει Εμιράτα!
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μια ημέρα μετά την πρόσληψη του Μίτσελ στην τεχνική ηγεσία του Ολυμπιακού άρχισαν οι εκκαθαρίσεις στο Λιμάνι. Ο Ισπανός κόουτς τόνισε ότι ζήτησε απ' τη διοίκηση ρόστερ 24 παικτών συν τους τερματοφύλακες και δεδομένου ότι στο Ρέντη υπάρχουν περίπου 40 παίκτες έγινε σαφές ότι έπεται κύμα αποχωρήσεων. Και η πρώτη φυγή είναι αρκετά ηχηρή δεδομένου ότι αφορά τον Κώστα Μανωλά.
Ο 31χρονος αμυντικός, ο οποίος αποκτήθηκε μετά βαΐων και κλάδων τον περασμένο Δεκέμβριο, εννέα μήνες μετά κι έχοντας πραγματοποιήσει απογοητευτικές εμφανίσεις, αποχαιρετά για δεύτερη φορά τον Ολυμπιακό έχοντας αγωνιστεί 22 φορές στη δεύτερη θητεία του στο Γ. Καραϊσκάκης. Ο Μανωλάς μολονότι το προηγούμενο διάστημα φέρεται να έλεγε «όχι» σε προτάσεις από το Κατάρ, τη Σαουδική Αραβία και τα Εμιράτα, βλέποντας ότι το κλίμα έχει βαρύνει για τον ίδιο στους Ερυθρόλευκους, αποφάσισε να συνεχίσει την καριέρα του στη Σαρζά απ' τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




