Τρομερός Σίσκος έκανε πανελλήνιο ρεκόρ με παγκόσμια επίδοση στα 200μ. ύπτιο!
Θα έπαιρνε το χρυσό μετάλλιο με αυτό το χρόνο στους Ολυμπιακούς Αγώνες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Απόστολος Σίσκος ήταν «τορπίλη» στο μίτινγκ Ακρόπολις που διεξάγεται στο ΟΑΚΑ. Ο Έλληνας πρωταθλητής έκανε μια καταπληκτική κούρσα στα 200μ. ύπτιο με επίδοση που θα του έδινε χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες!
Κατά την πρώτη μέρα του μίτινγκ Acropolis Swim Open ο Σίσκος ήταν ασταμάτητος καθώς τερμάτισε σε χρόνο 1:54.12. Πρόκειται για την καλύτερη επίδοση εφέτος στον κόσμο. Παράλληλα, πέτυχε πανελλήνιο ρεκόρ ανδρών (1:54.66 ήταν το προηγούμενο) , νέων ανδρών, και βεβαίως «έπιασε» τα όρια για την παρουσία του στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του 2026 στο Παρίσι και το παγκόσμιο πρωτάθλημα 2027 στη Βουδαπέστη.
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





