NBA: Δυο παίκτες των Λος Άντζελες Λέικερς θετικοί στον κορονοϊό
Οι Λος Άντζελες Λέικερς προχώρησαν σε επίσημη ανακοίνωση χωρίς να γνωστοποιήσουν τα ονόματα των δυο καλαθοσφαιριστών που προσβλήθηκαν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η λίστα με τους καλαθοσφαιριστές του ΝΒΑ που έχουν προσβληθεί από τον κορονοϊό μεγάλωσε μετά την ανακοίνωση των Λος Άντζελες Λέικερς που επιβεβαίωσαν πως δυο αθλητές τους βρέθηκαν θετικοί. Στην ανακοίνωση σημειώνεται πως αμφότεροι είναι ασυμπτωματικοί, ενώ δεν έγινε καμία αναφορά στα ονόματα αυτών. Οι «Λιμνάνθρωποι» ακολούθησαν την τακτική των Νετς, που ενώ γνωστοποίησαν πως κατέγραψαν τέσσερα κρούσματα κορονοϊού. δεν ανακοίνωσαν τα ονόματα των καλαθοσφαιριστών που προσβλήθηκαν, με τον Κέβιν Ντουράντ να παραδέχεται πως είναι ο ένας εξ' αυτών.
Πλην αυτών, θετικοί στον κορονοϊό έχουν βρεθεί οι Μάρκους Σμαρτ (Σέλτικς), Γκομπέρ, Μίτσελ (Τζαζ) και Γουντ (Πίστονς).
Διαβάστε ακόμη
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




