• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
«Γκαζώνουν» για κινητοποιήσεις πριν τις γιορτές οι ιδιοκτήτες φορτηγών: Αιτήματα, αδιέξοδα και φόβοι για ελλείψειςΌπου φύγει φύγει οι εργαζόμενοι στο ΕΣΥ: Αδειάζουν τα νοσοκομεία - «Έχουμε εξοπλισμό, δεν έχουμε χέρια»Πώς «διαβάζει» η κυβέρνηση το τοπίο και γιατί έρχονται νέα… γαλάζια ραντεβού
Πρωινή ενημέρωση: ➔ Δείτε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | ➔ Μάθετε περισσότερα για τον καιρό σήμερα | ➔ Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
Homepage ┋   Τεχνολογία   ┋   31.07.2020 11:57
Newsroom
Newsroom

Facebook: Μόνο στο β' τρίμηνο του 2020 έβγαλε 18,3 δισ. από διαφημίσεις

Τα έσοδα από τις διαφημίσεις αποτελούν σχεδόν το σύνολο των εσόδων του Facebook

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο  
Facebook/pexels.com
Facebook/pexels.com

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Facebook Inc ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών για τα έσοδά της στο δεύτερο τρίμηνο του 2020, καθώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποίησαν τα εργαλεία ψηφιακής διαφήμισης που διαθέτει, προκαλώντας αύξηση της διαδικτυακής κίνησης, στην διάρκεια της έξαρσης της πανδημίας του κορονοϊού, ενώ προχωρούσαν σε περικοπή των προϋπολογισμών τους για άλλες δραστηριότητες προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών.

Οι τιμές των μετοχών της αναφερόμενης πλατφόρμας αυξήθηκαν κατά 7%. Η αύξηση των εσόδων του Facebook ήταν η μικρότερη που κατέγραψε μετά την είσοδο στο χρηματιστήριο (11%), παρά το γεγονός ότι αντέστρεψε τις προσδοκίες των αναλυτών, που ανέμεναν μείωση εσόδων κατά 3%, σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς (Refinitiv).

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ - ΜΠΕ, τα έσοδα από τις διαφημίσεις, τα οποία και αποτελούν σχεδόν το σύνολο των εσόδων του Facebook, αυξήθηκαν κατά 10% στα 18,3 δισεκατομμύρια δολάρια κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Οι ενεργοί χρήστες του Facebook σε μηνιαία βάση αυξήθηκαν στα 2,7 δισεκατομμύρια χρήστες, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 2,6 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες.

Διαβάστε ακόμη

Η επίθεση των γαλάζιων βουλευτών κατά του ΥΠΑΑΤ για το «Μέτρο 23», το φρέσκο γάλα του Σαμαρά ο Νικολόπουλος που στέκεται πίσω από τον Σαμαρά

Πώς «διαβάζει» η κυβέρνηση το τοπίο και γιατί έρχονται νέα… γαλάζια ραντεβού

Όπου φύγει φύγει οι εργαζόμενοι στο ΕΣΥ: Αδειάζουν τα νοσοκομεία - «Έχουμε εξοπλισμό, δεν έχουμε χέρια»

Τριπλάσιοι φόροι στα ακίνητα από το 2027: Τι φέρνει το νέο Τέλος Τοπικής Ανάπτυξης

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • έσοδα
  • Facebook
  • διαφημίσεις
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr