• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Ξεκινά σήμερα στη Λάρισα η δίκη για τα «χαμένα» βίντεο στα ΤέμπηΜαρουσάκης: «Παρέλαση» βαρομετρικών χαμηλών από το Σάββατο - Πότε θα έχουμε φθινόπωρο και πότε χειμώναΑπό τον διχασμό στη συμφωνία: Πώς η Ευρώπη είπε τελικά «ναι» στην Ουκρανία και απέφυγε το φιάσκοΝίκος Παππάς: Ζητάω συγγνώμη, δεν γρονθοκόπησα κανέναν - Και τα καλύτερα παιδιά έχουν αδυναμίες
δημοφιλές τώρα: Ο Ιβάν Σαββίδης στους εργαζόμενους του OPEN: «Δεν τα έχω πει ακόμα όλα στην Ελλάδα»
Homepage ┋   Τεχνολογία   ┋   09.10.2019 11:17
Newsroom
Newsroom

Τη διαρροή προσωπικών δεδομένων χρηστών του επιβεβαίωσε το Twitter

Όπως σημείωσε η εταιρεία, η διαρροή συνέβη για διαφημιστικούς σκοπούς, ενώ ζήτησε «συγγνώμη» από τους χρήστες

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο
Twitter/pexels.com
Twitter/pexels.com

Η εταιρεία Twitter Inc ανακοίνωσε την Τετάρτη 9/10 ότι τηλεφωνικοί αριθμοί και διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που «φορτώνουν» χρήστες του για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του για την ασφάλεια μπορεί να χρησιμοποιήθηκαν «ακουσίως» για διαφημιστικούς σκοπούς.

Ο ιστότοπος πρόσθεσε στην ανακοίνωσή του ότι το θέμα αυτό έχει διορθωθεί από τις 17 Σεπτεμβρίου, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει πόσοι χρήστες του επηρεάστηκαν. «Ήταν ένα λάθος και ζητούμε συγγνώμη» αναφέρει η εταιρεία σε ανάρτησή της σε ιστολόγιο.

Οι εταιρείες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένου του Twitter και του Facebook, έχουν προκαλέσει την έντονη αντίδραση χρηστών και ρυθμιστικών αρχών παγκοσμίως για τον τρόπο με τον οποίο οι πλατφόρμες τους χειρίζονται τα δεδομένα χρηστών.

Το Twitter σημείωσε ότι, όταν διαφημιστές φόρτωσαν τους καταλόγους τους μάρκετινγκ, μπορεί να αντιστοίχισε χρήστες στην πλατφόρμα με τον κατάλογο των διαφημιστών βάσει της διεύθυνσης email ή του τηλεφωνικού αριθμού που είχαν δώσει οι κάτοχοι λογαριασμών.

Η εταιρεία υπογράμμισε ότι οι πληροφορίες αυτές δεν κοινοποιήθηκαν σε τρίτες πλευρές, αλλά ήταν διαθέσιμες εσωτερικά ώστε να επιτραπεί οι χρήστες να λαμβάνουν στοχευμένες διαφημίσεις.

Διαβάστε ακόμη

Από τον διχασμό στη συμφωνία: Πώς η Ευρώπη είπε τελικά «ναι» στην Ουκρανία και απέφυγε το φιάσκο

Νίκος Παππάς: Ζητάω συγγνώμη, δεν γρονθοκόπησα κανέναν - Και τα καλύτερα παιδιά έχουν αδυναμίες

«Είμαι ο Γιώργος ο αληθινός»: Χαμός από κόσμο στην πρεμιέρα του Μαζωνάκη, λίγο μετά τις καταγγελίες

Αυτοί είναι οι τέσσερις φιναλίστ του μεγάλου τελικού του GNTM - Η ανακοίνωση της Ηλιάνας και οι ανατροπές

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • χρήστες
  • διαρροή
  • Twitter
  • προσωπικά δεδομένα
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr