Skip to main content
Σύστημα 112: Έλαβαν όλοι το «σήμα άμεσου κινδύνου» στη Σύρο
Σύστημα 112 (Eurokinissi)

Σύστημα 112: Έλαβαν όλοι το «σήμα άμεσου κινδύνου» στη Σύρο

Τελευταία Ενημέρωση
Ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης η άσκηση αποστολής SMS για την «ενδιάμεση λύση»

Η άσκηση αφορούσε την αποστολή SMS προς τα κινητά των πολιτών που βρίσκονταν στη Σύρο. Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο υλοποίησης του 112 πραγματοποιήθηκε δοκιμή αποστολής ειδοποιήσεων CBS σε όσα κινητά βρίσκονταν στην ίδια περιοχή. Από τη μαζική αποστολή μηνυμάτων εξαιρέθηκαν τα κινητά με roaming. 

Η «ενδιάμεση λύση» που θα χρησιμοποιεί την αποστολή SMS, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ανακοίνωσή του, παραδίδεται στη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας πλήρως λειτουργική τεχνικά και μέσα στις επόμενες 10 ημέρες θα μπορούν να αποστέλλουν SMS σε όσα κινητά τηλέφωνα βρίσκονται εντός των περιοχών που ενδέχεται να παρουσιαστεί άμεσος κίνδυνος.

Εξερχόμενος από το Κέντρο Επιχειρήσεων της Πυροσβεστικής όπου πραγματοποιήθηκε η άσκηση, ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης δήλωσε: «Τόσο η άσκηση του SMS όσο και η άσκηση του CBS, του 112,ήταν επιτυχής. Όπως ξέρετε, το σύστημα 112 θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του έτους, είναι ένα πρωτοποριακό σύστημα, ωστόσο, όταν ο Πρωθυπουργός επισκέφτηκε το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης πριν από 17 ημέρες, είχε ζητήσει και μια «ενδιάμεση λύση» μέχρι το σύστημα να είναι λειτουργικό. Σήμερα, 17 ημέρες μετά, το τεχνολογικό σκέλος αυτής της λύσης, το εξής απλό, το να μπορούμε να στείλουμε SMS σε περιοχές όπου έχουν πρόβλημα, είναι σε πρώτη φάση λειτουργικό, εκκρεμεί να γίνουν μια σειρά από πρόσθετες ενέργειες και τεχνικές, αλλά και από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.

Θα είμαστε εντός χρονοδιαγράμματος του ενός μήνα, ώστε να έχουμε αυτή την «ενδιάμεση λύση στα χέρια μας. Και, ευρύτερα, ένα χρόνο μετά το Μάτι, το ελάχιστο το οποίο η πολιτεία χρωστά στους Έλληνες πολίτες είναι να μπορέσει να κάνει το καλύτερο που μπορεί. Δεν θα μπορέσουμε να αποφύγουμε όλες τις κρίσεις πολιτικής προστασίας, αλλά οφείλουμε να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε. Θέλω να ευχαριστήσω τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της πολιτείας, θέλω επίσης να ευχαριστήσω τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας που μας φιλοξένησε σήμερα και ειδικά το Γενικό Γραμματέα Τηλεπικοινωνιών κ. Αντώνη Τζωρτζακάκη ο οποίος συντόνισε όλες τις σχετικές ενέργειες από το Υπουργείο μας.»

Από πλευράς του, ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς δήλωσε: «Είμαστε στην αρχή μιας προσπάθειας, ευχαριστούμε πάρα πολύ το Υπουργείο, τον Υπουργό Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και τον Γενικό Γραμματέα Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων για την αρωγή στη δοκιμαστική αυτή λειτουργία. Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας, τις επόμενες ημέρες θα εκπαιδευτεί το αναγκαίο προσωπικό, ώστε στις 10 Αυγούστου να υλοποιήσουμε την εντολή του Πρωθυπουργού να ξεκινήσει η ενδιάμεση λύση με SMS που θα λειτουργήσει έως το τέλος του έτους που θα έχουμε ολοκληρώσει την διαδικασία του 112, με σεβασμό στην ασφάλεια και την ζωή κάθε πολίτη. Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας είναι παρούσα στο κομμάτι που αφορά στην ασφάλεια των πολιτών, που είναι προτεραιότητά μας.»

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ