Μάναρης Τρίπολης: Στη μεγαλύτερη γέφυρα των Βαλκανίων
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Γέφυρα Μάναρη. Το κολοσσιαίο για τα δεδομένα της εποχής σιδηροδρομικό έργο που στέκει αγέρωχο μέχρι σήμερα. Ήταν η χρονιά των Ολυμπιακών αγώνων (1896), όταν τον Οκτώβρη ολοκληρωνόταν το μεγαλεπήβολο έργο της οχτάτοξης πετρόχτιστης γέφυρας του Μάναρη (ή Μάναρι) 17 χιλιόμετρα στα νότια της Τρίπολης σε υψόμετρο 708 μ. Ο Βασίλης Ανδριτσάνος περπάτησε στις γραμμές της, την απαθανάτισε και μας την προτείνει ως ένα από τα πιο αξιόλογα αξιοθέατα της περιοχής.
Αγαπώ τα τρένα! Αγαπώ τις γέφυρες! Αγαπώ και τις εξερευνήσεις. Για ακόμη μία φορά τα συνδύασα όλα αυτά και κάπως έτσι βρέθηκα να περπατώ στην πέτρινη σιδηροδρομική γέφυρα του Μάναρη που στέκει αγέρωχη μερικά χλμ. έξω από την Τρίπολη.
Η γέφυρα Μάναρη μελετήθηκε την χρονική περίοδο 1890-1891 από τον Λεπές και η κατασκευή της ολοκληρώθηκε το 1898 υπό την επίβλεψη του αρχιμηχανικού Γκοτλάντ.
Διαβάστε περισσότερα στο www.carnetdevoyage.gr
Σε τροχιά γενικευμένων κινητοποιήσεων οι αγρότες σε όλη τη χώρα - Εντείνεται η πίεση στο κυβερνητικό επιτελείο
Διπλό φονικό στη Φοινικούντα: Πώς ήρθε στο προσκήνιο ο ανιψιός για ηθική αυτουργία - Στη Βούλα οι συλλήψεις
Σε επτά κλινικές στην Ελλάδα το σπέρμα του δότη με το «γονίδιο του καρκίνου» - Τι είχε εντοπίσει γιατρός το 2020
Δικαστικός κλητήρας επέδωσε αγωγή για χρέη σε αγρότη στο μπλόκο των Πράσινων Φαναριών
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



