Μάναρης Τρίπολης: Στη μεγαλύτερη γέφυρα των Βαλκανίων
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Γέφυρα Μάναρη. Το κολοσσιαίο για τα δεδομένα της εποχής σιδηροδρομικό έργο που στέκει αγέρωχο μέχρι σήμερα. Ήταν η χρονιά των Ολυμπιακών αγώνων (1896), όταν τον Οκτώβρη ολοκληρωνόταν το μεγαλεπήβολο έργο της οχτάτοξης πετρόχτιστης γέφυρας του Μάναρη (ή Μάναρι) 17 χιλιόμετρα στα νότια της Τρίπολης σε υψόμετρο 708 μ. Ο Βασίλης Ανδριτσάνος περπάτησε στις γραμμές της, την απαθανάτισε και μας την προτείνει ως ένα από τα πιο αξιόλογα αξιοθέατα της περιοχής.
Αγαπώ τα τρένα! Αγαπώ τις γέφυρες! Αγαπώ και τις εξερευνήσεις. Για ακόμη μία φορά τα συνδύασα όλα αυτά και κάπως έτσι βρέθηκα να περπατώ στην πέτρινη σιδηροδρομική γέφυρα του Μάναρη που στέκει αγέρωχη μερικά χλμ. έξω από την Τρίπολη.
Η γέφυρα Μάναρη μελετήθηκε την χρονική περίοδο 1890-1891 από τον Λεπές και η κατασκευή της ολοκληρώθηκε το 1898 υπό την επίβλεψη του αρχιμηχανικού Γκοτλάντ.
Διαβάστε περισσότερα στο www.carnetdevoyage.gr
Νέα κίνητρα για να στελεχώσουν οι γιατροί τα νησιά και τις άγονες περιοχές - Οι κενές θέσεις και τα αγκάθια
Το σχέδιο των ψύχραιμων στου Μαξίμου για τους αγρότες, τα καρφιά σε Καραμανλή και Σαμαρά και η Γκίλφοϊλ με τον Πάτση
Τι θα κάνει η κυβέρνηση με τα μπλόκα των αγροτών - Πώς αντιμετωπίζει Σαμαρά - Καραμανλή
Η μοναξιά του σχοινοβάτη: Η ΕΕ ισορροπεί ανάμεσα σε Τραμπ και Ουκρανικό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




