Κορονοϊός: Τι πρέπει να κάνουμε αν έχουμε συμπτώματα και είμαστε στο σπίτι
Αυτά τα βήματα πρέπει να ακολουθήσουν όσοι νομίζουν ότι έχουν νοσήσει από κορονοϊό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με τα κρούσματα κορονοϊού να είναι πάνω από 2.000 και τη χώρα να έχει μπει σε καθολικό lockdown, το ερώτημα που απασχολεί αρκετούς είναι τι μπορούμε να κάνουμε αν νοσήσουμε από τον ιό. Ετσι, σύμφωνα με τους ειδικούς, στην περίπτωση εμφάνισης των πρώτων συμπτωμάτων όμοιων με αυτών του κορονοϊού, επικοινωνούμε με τον γιατρό μας και εφόσον το κρίνει θα πρέπει να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά με τον ΕΟΔΥ στο 1135.
Στη συνέχεια κρίνεται αν ο ασθενής πρέπει να παραμείνει σπίτι του σε καραντίνα για τουλάχιστον 14 ημέρες ή χρήζει νοσηλείας και πρέπει να μεταφερθεί σε κάποιο νοσοκομείο αναφοράς για τον κορονοϊό. Σε περίπτωση που έχουμε έρθει σε επαφή με θετικό κρούσμα κορονοϊού χωρίς εμφάνιση συμπτωμάτων υπάρχει η δυνατότητα μοριακού ελέγχου, ο οποίος πρέπει να διενεργείται μετά τις 4 έως 5 ημέρες μετά την επαφή ώστε να έχει παρέλθει ικανοποιητικός χρόνος επώασης για την βέλτιστη ακρίβεια του αποτελέσματος.
Πάντως, οι ειδικοί απαντούν ότι υπάρχει πιθανότητα να νοσεί κάποιος ασθενής αλλά να είναι ασυμπτωματικός. Σε αυτή την περίπτωση, λένε, πρέπει να τηρεί πιστά τους κανόνες υγιεινής που έχουν ορίσει οι αρμόδιες Αρχές.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




