Νοσοκομείο Ρίου: Ασθενής με κορονοϊό λιποθύμησε - Νοσηλευτές τον σήκωσαν χωρίς προφύλαξη
Δεν πρόλαβαν να πάρουν τις απαραίτητες προφυλάξεις🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συναγερμός σήμανε στο Νοσοκομείο του Ρίου καθώς ένας ασθενής που είχε βρεθεί θετικός στον κορονοϊό πήγε το πρωί για επανεξέταση και λιποθύμησε. Το ανησυχητικό δεν ήταν αυτό, μιας κι ο άνθρωπος δεν τραυματίστηκε σοβαρά, αλλά το γεγονός ότι οι τραυματιοφορείς που έσπευσαν να τον βοηθήσουν, πήγαν χωρίς να πάρουν προφυλάξεις.
Σύμφωνα με την ΠΟΕΔΗΝ, ο ασθενής περίμενε απ’ έξω από το Νοσοκομείο, ζαλίστηκε έπεσε και χτύπησε. Έτρεξαν οι τραυματιοφορείς και τον μετέφεραν εντός νοσοκομείου χωρίς ωστόσο να προλάβουν να πάρουν προφυλάξεις προκειμένου να τον βοηθήσουν αφού είχε χτυπήσει στο κεφάλι...
Διαβάστε ακόμη
Παραιτήθηκε από τη βρετανική πρωθυπουργία o Κιρ Στάρμερ - Ποιος αναμένεται να τον διαδεχθεί
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



