Πρωτοβουλία του IAB Hellas για τη διαφημιστική ενίσχυση των ψηφιακών μέσων
Ο πρόεδρος του Οργανισμού, Σπύρος Παπαγεωργίου, παρουσιάζει την καμπάνια που τρέχει o Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Για την πρωτοβουλία του IAB Hellas σε σχέση με τη διαφήμιση στα ψηφιακά μέσα μίλησε ο πρόεδρος του οργανισμού, Σπύρος Παπαγεωργίου. Στη συνέντευξη που παραχώρησε μέσω Skype, τονίζει ότι αυτήν τη δύσκολη περίοδο του νέου κορονοϊού βρίσκονται σε δύσκολη θέση τα ψηφιακά μέσα: «Με την πρωτοβουλία μας, προσπαθούμε να αντιστρέψουμε μία δυναμική που εμφανίστηκε, δηλαδή να μειώνονται τα διαφημιστικά κονδύλια προς τα ψηφιακά μέσα και από την άλλη τα ειδησεογραφικά sites να αποτελούν τη βασική πηγή αξιόπιστης ενημέρωσης σε μία τέτοια δύσκολη περίοδο».
Όπως είπε ο κ. Παπαγεωργίου «αποφασίσαμε να κάνουμε επικοινωνιακές ενέργειες σε αυτήν τη δύσκολη συγκυρία, προκειμένου να προτρέψουμε τα brands να προτιμήσουν τα ελληνικά online μέσα γιατί με αυτόν τον τρόπο θα διπλασιαζόταν η αποδοτικότητα της επένδυσής τους. Και θα επικοινωνούσαν αλλά και θα ενίσχυαν αυτόν τον τόσο σημαντικό κλάδο της ελληνικής κοινωνίας».
Δείτε εδώ ολόκληρη τη συνέντευξη
Το οργιώδες παρασκήνιο της αναβολής της συνάντησης Μπάιντεν με Ερντογάν: Επηρεάζεται η επίσκεψη Μητσοτάκη στην Άγκυρα;
Δολοφονία Λυγγερίδη: Στη φυλακή ακόμη ένα διευθυντικό μέλος της εγκληματικής οργάνωσης των χούλιγκαν – Πόσοι προφυλακίστηκαν
Πάτρα: Πώς μετέτρεψαν το σχολείο σε… καρτέλ ναρκωτικών – Επικοινωνούσαν με μηνύματα στους τοίχους
Με ανοιξιάτικες συνθήκες θα ξεκινήσει η Μεγάλη Εβδομάδα: Η πρώτη πρόγνωση για το Πάσχα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr