• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
«Μου χαμογέλασε και έκλεισε τα μάτια»: Ραγίζει καρδιές ο πατέρας του 2χρονου που πέθανε μετά την επίθεση σκύλου«Το Κίεβο θέλει πραγματική ειρήνη: Συνομιλία Ζελένσκι με Γουίτκοφ και Κούσνερ - Τα επόμενα βήματα για την ειρήνηΜουντιάλ 2026: Ανακοινώθηκε το αναλυτικό πρόγραμμα των ομίλων - Οι μέρες και οι ώρες των αγώνων«Ήρθαμε για να μείνουμε»: Αμετακίνητοι οι αγρότες – Συντονίζουν τις επόμενες κινήσεις, αποφασισμένοι για μπλόκα μέχρι τις γιορτές
δημοφιλές τώρα: Μποφίλιου - Χαρούλης: Κανονικά η περιοδεία σε όλο τον κόσμο - Αλλαγή ονόματος και καμία αναφορά...
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   10.05.2020 17:16
Newsroom
Newsroom

Nielsen: Αυξημένος κατά 11,9% ο τζίρος στο λιανεμπόριο τροφίμων

Ο εντυπωσιακός ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων οφείλεται, κατά κύριο λόγο, στην επίδραση της πανδημίας του κορονοϊού

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο
Ψώνια στην εποχή του κορονοϊού/pexels.com
Ψώνια στην εποχή του κορονοϊού/pexels.com

Αύξηση 11,9% παρουσίασαν οι συνολικές πωλήσεις σε αξία του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) από την αρχή της χρονιάς ως και τις 26 Απριλίου (Κυριακή του Θωμά). 

Σύμφωνα με την εταιρεία Nielsen, ο εντυπωσιακός ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων οφείλεται κατά κύριο λόγο στην επίδραση της πανδημίας του κορονοϊού. 

Από τα μέσα Μαρτίου η τάση του λιανεμπορίου υπήρξε διαρκώς αυξητική, φτάνοντας στην YTD (Year-to-date) περίοδο μέχρι και το Πάσχα στο 16%. Ωστόσο, την εβδομάδα μετά το Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή, ημερολογιακά, παρουσίασε μείωση κατά 34,4%. 

Η αιτία αυτής της μεγάλης πτώσης οφείλεται σε δύο λόγους: πιο συγκεκριμένα, στο γεγονός ότι είχε μια εργάσιμη ημέρα λιγότερη σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (την 20η Απριλίου), καθώς επίσης και ότι συγκρίνεται με την Μεγάλη Εβδομάδα του 2019, μια εβδομάδα του χρόνου, όπου πάντα πραγματοποιείται σημαντικός τζίρος στα καταστήματα, σύμφωνα με το ΑΠΕ. 

Ειδικότερα για τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα, η πτώση που σημειώνεται την εβδομάδα μετά το Πάσχα ανέρχεται στο -30,7% σε αξίες, ενώ σε όγκο (units) η μείωση είναι πιο περιορισμένη στο -28,5%, υποδηλώνοντας μείωση των τιμών, η οποία εν μέρει είναι επηρεασμένη από τη μείωση του ΦΠΑ σε αρκετές κατηγορίες τροφίμων και ποτών, σύμφωνα με τη Nielsen.

Διαβάστε ακόμη

«Ήρθαμε για να μείνουμε»: Αμετακίνητοι οι αγρότες – Συντονίζουν τις επόμενες κινήσεις, αποφασισμένοι για μπλόκα μέχρι τις γιορτές

«Μου χαμογέλασε και έκλεισε τα μάτια»: Ραγίζει καρδιές ο πατέρας του 2χρονου που πέθανε μετά την επίθεση σκύλου

«Δεν υπάρχει καλύτερος από αυτόν»: Το τηλεφώνημα του Ρονάλντο που ενθουσίασε τον Τραμπ

Μουντιάλ 2026: Ανακοινώθηκε το αναλυτικό πρόγραμμα των ομίλων - Οι μέρες και οι ώρες των αγώνων

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • λιανεμπόριο
  • Κορονοϊός
  • τρόφιμα
  • Nielsen
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr