• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
«Μου χαμογέλασε και έκλεισε τα μάτια»: Ραγίζει καρδιές ο πατέρας του 2χρονου που πέθανε μετά την επίθεση σκύλου«Το Κίεβο θέλει πραγματική ειρήνη: Συνομιλία Ζελένσκι με Γουίτκοφ και Κούσνερ - Τα επόμενα βήματα για την ειρήνηΜουντιάλ 2026: Ανακοινώθηκε το αναλυτικό πρόγραμμα των ομίλων - Οι μέρες και οι ώρες των αγώνων«Ήρθαμε για να μείνουμε»: Αμετακίνητοι οι αγρότες – Συντονίζουν τις επόμενες κινήσεις, αποφασισμένοι για μπλόκα μέχρι τις γιορτές
δημοφιλές τώρα: Νέα καταγγελία κατά ΔΕΔΔΗΕ: Την κατηγορούν για ρευματοκλοπή 27.500 ευρώ σε σπίτι που δεν έμενε
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   12.01.2019 13:20
Σπύρος Δημητρέλης
Σπύρος Δημητρέλης

Ικανοποίηση από τους πολίτες για το call center της Εφορίας

Πρόκειται για τον τηλεφωνικό αριθµό 213- 1621000

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο  
Για να φτάσει κάποιος φορολογούμενος στο γκισέ από το Φθινόπωρο, θα χρειάζεται κάρτα
Για να φτάσει κάποιος φορολογούμενος στο γκισέ από το Φθινόπωρο, θα χρειάζεται κάρτα

Υψηλό βαθµό ικανοποίησης δηλώνουν οι φορολογούµενοι που χρησιµοποίησαν το τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούµενων της Ανεξάρτητης Αρχής ∆ηµοσίων Εσόδων. Πρόκειται για τον τηλεφωνικό αριθµό 213- 1621000, ο οποίος λειτουργεί τις εργάσιµες ηµέρες κατά τις ώρες 7.30-17.00. Σε αυτόν τον αριθµό οι φορολογούµενοι και οι επαγγελµατίες µπορούν να ζητήσουν διευκρινίσεις και πληροφορίες για φορολογικά ζητήµατα και διαδικασίες.

Ειδικότερα, η έρευνα έγινε τηλεφωνικά µετά το πέρας της συνοµιλίας που είχαν οι φορολογούµενοι µε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούµενων. Το µεγαλύτερο ποσοστό των συναλλασσοµένων µε το ΚΕ∆ δήλωσαν ευχαριστηµένοι (δήλωσαν ικανοποιηµένοι ή πολύ ικανοποιηµένοι) µε την επάρκεια της απάντησης που έλαβαν (80,32%), µε την επίλυση του προβλήµατός τους (79,63%) και µε τη συµπεριφορά του εκπροσώπου που τους εξυπηρέτησε (89,57%).

Η ΑΑ∆Ε σηµειώνει ότι η ικανοποίηση των συναλλασσοµένων από τις υπηρεσίες που λαµβάνουν από το τηλεφωνικό κέντρο του ΚΕΦ κυµαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Αυτό συµβαίνει γιατί οι πολίτες που προσέρχονται στην υπηρεσία µε χαµηλές προσδοκίες, λόγω προηγούµενων εµπειριών, αρνητικής προβολής από τα µέσα ενηµέρωσης κ.λπ., αντιµετωπίζουν µια οργανωµένη δοµή που έχει στον πυρήνα της την κουλτούρα εξυπηρέτησης και λειτουργεί επαγγελµατικά και βάσει διαδικασιών

Διαβάστε ακόμη

«Ήρθαμε για να μείνουμε»: Αμετακίνητοι οι αγρότες – Συντονίζουν τις επόμενες κινήσεις, αποφασισμένοι για μπλόκα μέχρι τις γιορτές

«Μου χαμογέλασε και έκλεισε τα μάτια»: Ραγίζει καρδιές ο πατέρας του 2χρονου που πέθανε μετά την επίθεση σκύλου

«Δεν υπάρχει καλύτερος από αυτόν»: Το τηλεφώνημα του Ρονάλντο που ενθουσίασε τον Τραμπ

Μουντιάλ 2026: Ανακοινώθηκε το αναλυτικό πρόγραμμα των ομίλων - Οι μέρες και οι ώρες των αγώνων

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • call center
  • εφορία
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr