Φρένο στον «γάµο» Alstom-Siemens
Ο ανταγωνισμός απέναντί τους δεν θα ήταν αρκετός🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Οι προσπάθειες συγχώνευσης της γαλλικής Alstom µε τη γερµανική Siemens στον κλάδο των σιδηροδρόµων και της σηµατοδοσίας έµελλε να αποτύχουν οικτρά, καθώς η Κοµισιόν και η αρµόδια για τον ανταγωνισµό Επίτροπος, Μαγκρέιτε Βέστεϊγερ, είχαν διαφορετική γνώµη. Τόσο η γερµανική κυβέρνηση της Ανγκελα Μέρκελ όσο και η γαλλική υπό τον Εµανουέλ Μακρόν, αλλά πολύ περισσότερο η Siemens και η Alstom ευελπιστούσαν ότι η συγχώνευση των δύο κολοσσών θα γεννούσε έναν νέο πραγµατικό γίγαντα που θα µπορούσε να ανταγωνιστεί σε διεθνές επίπεδο την κινεζική CRRC ή την καναδική Bombardier.
Τώρα, µετά την απόρριψη του πλάνου συγχώνευσης από την Κοµισιόν, Παρίσι και Βερολίνο ξεκινούν εκστρατεία υπέρ της αλλαγής των... απαρχαιωµένων κανονισµών ανταγωνισµού της ΕΕ. Από την πλευρά της, πάντως, η Κοµισιόν στη σχετική ανακοίνωση για την απόρριψη του σχεδίου συγχώνευσης της Siemens µε την Alstom (έχουν πωλήσεις 15,3 δισ. ευρώ και απασχολούν περί τους 62.300 εργαζοµένους) σηµείωσε τα εξής: «Μετά τη συγχώνευση, η εταιρεία θα γινόταν µακράν ο µεγαλύτερος παίκτης στην Ευρώπη και σε κάποιες αγορές σηµατοδοσίας δεν θα υπήρχε καθόλου ανταγωνισµός. Να ξεκαθαρίσουµε ότι δεν υπάρχει πρόβληµα µε τις µεγάλες εταιρείες. ∆εν είναι αυτό το θέµα. Οµως, ο ανταγωνισµός από τους άλλους προµηθευτές δεν θα ήταν αρκετός για να καλύψει το κενό που θα προκαλούσε η συγχώνευση».
Αποκάλυψη: Η Μοσάντ «κυνηγούσε» το Διεθνές Δικαστήριο - «Αγγελιοφόρος» του Νετανιάχου απειλούσε εισαγγελέα που ερευνούσε εγκλήματα πολέμου
Συναγερμός στη Θεσσαλονίκη: Αγνοείται 8χρονη σε σχολική εκδρομή
Στην πλατεία Κοτζιά το μεγάλο τρόπαιο για τον τελικό της Conference League - Δείτε βίντεο
Στους δρόμους χιλιάδες κόσμου κατά του μαζικού τουρισμού στις Βαλεαρίδες Νήσους της Ισπανίας - «SOS Residents»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr