Ηλεκτρικός: Κλειστός και απόψε ο σταθμός «Βικτώρια» - Προβληματισμός από τα συνεχή μπλακ άουτ στη γραμμή 3
Αυτή τη φορά η ΣΤΑΣΥ έβγαλε ανακοίνωση για το κλείσιμο της «Βικτώριας» - Το πρόβλημα με το μετρό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Κλειστός για δεύτερο συνεχόμενο βράδυ στο ένα ρεύμα κυκλοφορίας θα παραμείνει ο σταθμός«Βικτώρια» της Γραμμής 1 του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου από τις 10 μ.μ της Τρίτης και μέχρι τη λήξη των δρομολογίων.
Οπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ στον ιστότοπό της, μετά τις 22:00, οι συρμοί της Γραμμής 1 που κινούνται προς Κηφισιά δεν θα εξυπηρετούν τον σταθμό Βικτώρια. Η διέλευση θα γίνεται χωρίς στάση έως το τέλος των δρομολογίων, λόγω τεχνικών εργασιών σε εξοπλισμό του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ).
Να σημειωθεί ότι το ίδιο συνέβη και το βράδυ της Δευτέρας, χωρίς μάλιστα η εταιρεία να έχει προειδοποιήσει σχετικά το επιβατικό κοινό, κάτι το οποίο προκάλεσε τις έντονες διαμαρτυρίες των επιβατών. Σύμφωνα με πληροφορίες του «ethnos.gr», ο αρχικός προγραμματισμός δεν προέβλεπε κλείσιμο του σταθμού, ωστόσο αυτό απαιτήθηκε τελικώς λόγω της φύσης των εργασιών.
Το πρωινό μπλακ άουτ στο μετρό
Την ίδια ώρα, έντονο αποτύπωμα άφησε και η πρωινή διακοπή κυκλοφορίας στη Γραμμή 3, η οποία σημειώθηκε για δεύτερη φορά μέσα σε διάστημα περίπου δύο εβδομάδων. Το πρόβλημα εμφανίστηκε νωρίς το πρωί, όταν οι συρμοί στο τμήμα Εθνική Άμυνα – Δουκίσσης Πλακεντίας ακινητοποιήθηκαν, με τους επιβάτες να απομακρύνονται από τους σταθμούς χωρίς αρχικώς να υπάρχει σαφής ενημέρωση για το τι είχε συμβεί.
Αργότερα η ΣΤΑ.ΣΥ. ανέφερε ότι η διακοπή ξεκίνησε περίπου στις 8:00, λόγω αστοχίας στο σύστημα σηματοδότησης. Η πλήρης αποκατάσταση της κυκλοφορίας έγινε λίγο πριν τις 10:00, ενώ σε μεταγενέστερη ανακοίνωση για την αποκατάσταση της κυκλοφορίας διευκρινίστηκε πως η αιτία εντοπίστηκε στην παροχή ρεύματος προς τον εξοπλισμό σηματοδότησης. Παράλληλα, η εταιρεία γνωστοποίησε ότι θα ακολουθήσει διερεύνηση του περιστατικού.
Το συμβάν έφερε ξανά στη μνήμη τη διακοπή της 3ης Δεκεμβρίου, όταν η ίδια γραμμή είχε παραλύσει για περίπου τέσσερεις ώρες το απόγευμα, επίσης λόγω ηλεκτρικού προβλήματος. Τότε, η επαναφορά των δρομολογίων καθυστέρησε, καθώς απαιτήθηκε εκτεταμένη επανεκκίνηση κρίσιμων συστημάτων ασφαλείας.
Σύμφωνα με τον γ.γ. του Συλλόγου Εργαζομένων στο μετρό, Σπύρο Ρεβύθη το προηγούμενο συμβάν είχε αποδοθεί σε φθαρμένες μπαταρίες emergency, οι οποίες αντικαταστάθηκαν άμεσα. «Αυτή τη φορά η αιτία είναι διαφορετική, αν και εμφανίστηκε στο ίδιο σημείο», σημειώνει, προσθέτοντας ότι ακόμη και συνηθισμένες ηλεκτρολογικές βλάβες μπορούν να εξελιχθούν σε πολύωρες διακοπές. Καθοριστικό ρόλο – όπως εξηγεί - παίζει και ο χρόνος πρόσβασης των συνεργείων, τα οποία ξεκινούν από τη βάση των Σεπολίων και συχνά έχουν να αντιμετωπίσουν το κυκλοφοριακό για να προσεγγίσουν περιοχές, όπως το Χαλάνδρι.
Ο ίδιος αναδεικνύει για άλλη μια φορά το χρόνιο ζήτημα της έλλειψης προσωπικού. «Οι ανάγκες του δικτύου απαιτούν 3.127 εργαζόμενους με τεχνική και λειτουργική εξειδίκευση, ενώ σήμερα υπηρετούν περίπου 2.278 μόνιμοι. Το τεχνικό προσωπικό σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ αριθμεί σήμερα μόλις 622 άτομα, όταν ο απαιτούμενος αριθμός πλησιάζει τους 900», καταλήγει.
«Ώρα μηδέν» για τους αγρότες: Την Πέμπτη οι κρίσιμες αποφάσεις - Το σενάριο για Χριστούγεννα με μπλόκα
ΟΠΕΚΕΠΕ: Επτά συλληφθέντες αφέθηκαν ελεύθεροι - Ανάμεσά τους η μητέρα και η πεθερά του αρχηγού
ΗΠΑ: Η θέση των ΗΠΑ για την Τουρκία και τα F-35 δεν έχει αλλάξει - Μπλόκο λόγω S-400
Συναγερμός στο Ιράκ: Ο Τίγρης ποταμός κινδυνεύει με ερημοποίηση - «Χωρίς νερό, δεν υπάρχει ζωή»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



