Το προφίλ των ερωτευμένων καταναλωτών
Οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Tον «δείκτη της αγάπης» ή ακριβέστερα τον δείκτη των αγορών που συνοδεύουν τις εκδηλώσεις των απανταχού ερωτευµένων καταρτίζει εδώ και µια τριετία η Mastercard, καταλήγοντας πως οι Ελληνες «το γλέντησαν».
Σύµφωνα µε τα στοιχεία της Mastercard, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσµο πραγµατοποιούν τις αγορές για την ηµέρα του Αγίου Βαλεντίνου την τελευταία στιγµή, αλλά φαίνεται πως οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές όταν πρόκειται να επιλέξουν δώρα για τα αγαπηµένα τους πρόσωπα.
Διαβάστε ακόμη
Δημοσκόπηση OPEN: Τα ποσοστά των κομμάτων – Τι λένε για συγκέντρωση Ράμα και συνάντηση Μητσοτάκη με Ερντογάν
Παγκόσμιο σοκ για την απόπειρα δολοφονίας κατά του Ρόμπερτ Φίτσο: Τι είπε ο γιος του δράστη
Γεραπετρίτης σε Τουρκία: Τα θαλάσσια πάρκα θα γίνουν, αμιγώς περιβαλλοντικό ζήτημα
Το απόλυτο σόου σκύλων είναι γεγονός - Οι νικητές και τα ζωάκια που ξεχώρισαν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr