Το προφίλ των ερωτευμένων καταναλωτών
Οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Tον «δείκτη της αγάπης» ή ακριβέστερα τον δείκτη των αγορών που συνοδεύουν τις εκδηλώσεις των απανταχού ερωτευµένων καταρτίζει εδώ και µια τριετία η Mastercard, καταλήγοντας πως οι Ελληνες «το γλέντησαν».
Σύµφωνα µε τα στοιχεία της Mastercard, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσµο πραγµατοποιούν τις αγορές για την ηµέρα του Αγίου Βαλεντίνου την τελευταία στιγµή, αλλά φαίνεται πως οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές όταν πρόκειται να επιλέξουν δώρα για τα αγαπηµένα τους πρόσωπα.
Διαβάστε ακόμη
Πολύ στενά τα δημοσιονομικά περιθώρια: «Τέλος» στα έκτακτα μέτρα στήριξης
Σχολεία: Τα «σπασμένα» των μαθητών θα πληρώνουν οι γονείς αλλιώς… Εφορία - Το νέο Ποινολόγιο
Μπαίνουν νέες διοικήσεις σε ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και Ελληνικό Μετρό μέσω ΑΣΕΠ- Στις ράγες ο Οδοντωτός
Ξύπνησαν ανατριχιαστικές μνήμες: Πέντε σκελετοί ανακαλύφθηκαν στο Λημέρι του Λύκου, όπου κρυβόταν ο Χέρμαν Γκέρινγκ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr