Το προφίλ των ερωτευμένων καταναλωτών
Οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Tον «δείκτη της αγάπης» ή ακριβέστερα τον δείκτη των αγορών που συνοδεύουν τις εκδηλώσεις των απανταχού ερωτευµένων καταρτίζει εδώ και µια τριετία η Mastercard, καταλήγοντας πως οι Ελληνες «το γλέντησαν».
Σύµφωνα µε τα στοιχεία της Mastercard, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσµο πραγµατοποιούν τις αγορές για την ηµέρα του Αγίου Βαλεντίνου την τελευταία στιγµή, αλλά φαίνεται πως οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές όταν πρόκειται να επιλέξουν δώρα για τα αγαπηµένα τους πρόσωπα.
Διαβάστε ακόμη
Επεισόδια με μολότοφ και χημικά στο κέντρο της Αθήνας στην πορεία στη μνήμη του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου
Τραγωδία ανοιχτά της Κρήτης: Ναυάγιο με 18 νεκρούς μετανάστες
«Η ΕΕ πρέπει να καταργηθεί»: Ο Έλον Μάσκ εκτοξεύει απειλές προς την Ευρώπη μετά το πρόστιμο μαμούθ στο Χ
Όταν μια cult μπύρα γίνεται ακριβή συνήθεια: Το φαινόμενο Guinness και ο παράγοντας Gen Z
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



