• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Επίθεση με μολότοφ στο Α.Τ. Κυψέλης – Μία προσαγωγήΝέος συναγερμός στην ΕΛ.ΑΣ.: Άγρια συμπλοκή στο Ίλιον - Αναφορά για πυροβολισμούςΝέα επίθεση Μασκ στην Ευρώπη: Η Ε.Ε. δεν είναι Δημοκρατία - Πολλοί προδότες Ευρωπαίοι πολιτικοί
δημοφιλές τώρα: Αυτοκινητιστής έχασε τη δουλειά του επειδή το υπουργείο Μεταφορών ξέμεινε από ταχογράφους
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   04.11.2022 07:24
Μαρία Λιλιοπούλου
Μαρία Λιλιοπούλου

Συντάκτρια

Εμπορευματικό κέντρο 2.000 στρεμμάτων στο Θριάσιο: Στη Βουλή η τροποποίηση της σύμβασης - Τι προβλέπει

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο

Την τροποποιημένη Σύμβαση παραχώρησης για την ανάπτυξη Εμπορευματικού και Διαμετακομιστικού Κέντρου στο Θριάσιο, δηλαδή του πρώτου Logistics Park στην Ελλάδα κατέθεσε προς κύρωση στη Βουλή το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Η τροποποίηση της σύμβασης είχε υπογραφεί στις 30 Μαρτίου 2022 από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή και τον Υπουργό Οικονομικών, Χρήστο Σταϊκούρα.

Στην περιοχή δημιουργείται ένα εμπορευματικό κέντρο 240.000 τ.μ., σε συνολική έκταση 2.000 στρεμμάτων. Με αποθήκες ξηρού και ψυχόμενου φορτίου, χώρους γραφείων, χώρους τελωνείου και στάθμευσης αυτοκινήτων και φορτηγών και σύγχρονες σιδηροδρομικές υποδομές, τις οποίες θα κατασκευάσει ο παραχωρησιούχος, ώστε να συνδεθεί το Κέντρο με την εθνική σιδηροδρομική υποδομή.

Το Εμπορευματικό Κέντρο του Θριασίου θα διασυνδέεται επίσης με όλα τα δίκτυα μεταφοράς: Το λιμάνι του Πειραιά, το λιμάνι της Ελευσίνας, τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και το οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο.

Στην τροποποιημένη σύμβαση προβλέπεται διπλάσιο αρχικό τίμημα και μικρότερη περίοδος παραχώρησης, αλλά δυνατότητα επιμήκυνσής της κατά 23 χρόνια.Αναλυτικά με τις σημαντικότερες από τις τροποποιήσεις της σύμβασης:

  • Αναπροσαρμόζεται η διάρκεια της περιόδου παραχώρησης και περιορίζεται από 60 σε 37 έτη.
  • Προβλέπεται η δυνατότητα παράτασης της περιόδου παραχώρησης κατά 23 έτη, κατόπιν αιτήματος του παραχωρησιούχου και υπό τη διαδικασία και τις προϋποθέσεις εξασφάλισης της μη αθέτησης υποχρεώσεων εκ μέρους του, του καθορισμού πληρωμών της περιόδου παράτασης με συμφωνία των μερών, καθώς και της ενημέρωσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
  • Προβλέπεται η αυτόματη παράταση της περιόδου παραχώρησης κατά 3 έτη, εφόσον κατά τα πρώτα τριάντα 33 έτη αυτής, ο συνολικός κύκλος εργασιών του παραχωρησιούχου σε ονομαστικές τιμές υπολείπεται των 425.314.500 ευρώ.
  • Ορίζεται ότι το αρχικώς προβλεπόμενο «Εφάπαξ Αντάλλαγμα», ποσού 10.000.000 ευρώ, επανακαθορίζεται στα 20.000.000 ευρώ και προβλέπεται η καταβολή του σε δύο ισόποσες δόσεις, με καθορισμό των ημερομηνιών καταβολής κάθε δόσης.
  • Αυξάνεται το ποσοστό βάσει του οποίου υπολογίζεται η ετήσια πληρωμή προς τον Κύριο του Έργου από 2,51% σε 5% επί των ακαθάριστων ετήσιων εσόδων του Παραχωρησιούχου.
  • Το ποσό της ελάχιστης Ετήσιας Πληρωμής αυξάνεται από 350.000 ευρώ σε 700.000 ευρώ, για το πρώτο έτος της περιόδου παραχώρησης, με ετήσια αναπροσαρμογή έως το τέλος της περιόδου παραχώρησης.

Ο παραχωρησιούχος, πέραν της αρχικής δεσμευτικής επένδυσης ποσού 36.114.000 ευρώ, υποχρεούται να καταβάλει επιπλέον για τη χρηματοδότηση του έργου, πρόσθετα κεφάλαια, συνολικού ποσού 19.287.700 ευρώ, υπό μορφή αύξησης μετοχικού κεφαλαίου.

Σε περίπτωση που ο Παραχωρησιούχος επιλέξει, αντί της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου, να προβεί σε τραπεζικό δανεισμό για την εξασφάλιση των ως άνω πρόσθετων κεφαλαίων, καθώς και σε περίπτωση που διαφοροποιηθεί ο χρονικός προγραμματισμός της καταβολής των πρόσθετων κεφαλαίων, προβλέπεται η υποχρέωση γνωστοποίησης στον Κύριο του Έργου και ο τελευταίος ενημερώνει σχετικώς τις αρμόδιες υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Διαβάστε ακόμη

Νέος συναγερμός στην ΕΛ.ΑΣ.: Άγρια συμπλοκή στο Ίλιον - Αναφορά για πυροβολισμούς

Νέα επίθεση Μασκ στην Ευρώπη: Η Ε.Ε. δεν είναι Δημοκρατία - Πολλοί προδότες Ευρωπαίοι πολιτικοί

«Θετικό βήμα» το νέο δόγμα Τραμπ για τη στρατηγική ασφάλεια, δηλώνει το Κρεμλίνο - Τα δεδομένα για το Ουκρανικό και ο φόβος της Ε.E.

Οι μισοί Ευρωπαίοι χάνουν σημαντικές στιγμές βγάζοντας φωτογραφίες: Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη τους βοηθά να παραμείνουν… παρόντες

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • Logistics
  • σύμβαση
  • Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
  • ειδήσεις τώρα
  • Θριάσιο Πεδίο
  • ΓΑΙΑΟΣΕ
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr