• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Κάρτα αναπηρίας στο μετρό: Τι είναι και πώς θα μετακινούνται πια τα ΑμεΑΠάτρα: Κλούβες της ΕΛΑΣ μπλόκαραν ασθενοφόρα, ενώ οι αγρότες ζητούσαν να περάσουνΠανελλαδικές 2026: Ανακοινώθηκαν οι νέοι Συντελεστές Ελάχιστης Βάσης ΕισαγωγήςΝέος ισχυρός σεισμός 6,5 Ρίχτερ στην Ιαπωνία
δημοφιλές τώρα: Δημοσκόπηση Interview: Στο 30,8% η ΝΔ - Στο πλευρό των αγροτών το 76% των ερωτηθέντων
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   16.06.2023 07:18 
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Μειώνουν τα ψώνια της εβδομάδας

Καλπάζει η ακρίβεια: Μειώνουν τα ψώνια της εβδομάδας οι καταναλωτές – Με τα απολύτως απαραίτητα στο ταμείο του σούπερ μάρκετ

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο  

Φουντώνει αντί να σβήνει η «φωτιά» σε τιμές τροφίμων και βασικών προϊόντων, με τα νοικοκυριά να στενάζουν μπροστά στα ράφια των σούπερ μάρκετ.  

Οι τιμές των τροφίμων φούσκωσαν μεσοσταθμικά κατά 9,2% το πρώτο πεντάμηνο του έτους, ενώ πέρυσι την ίδια περίοδο έβλεπαν ανατιμήσεις 6,8%.  Πρωταθλητές στις αυξήσεις την ίδια περίοδο αναδείχθηκαν τα γαλακτοκομικά που σημείωσαν άλμα 15,7%, ενώ άνοδο 10% είδαν τα κατεψυγμένα προϊόντα. 

Μειώνουν τα ψώνια της εβδομάδας

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον οι καταναλωτές μειώνουν τα ψώνια της εβδομάδας και φτάνουν στο ταμείο με τα απολύτως απαραίτητα. Το ψαλίδι στις αγορές τροφίμων φτάνει στο 36%, με τη μεγαλύτερη μείωση στην κατανάλωση να καταγράφουν τα έτοιμα γεύματα κατά 48,3% και τα αλκοολούχα ποτά κατά 41,1%.

Οι Έλληνες έχουν αλλάξει πλέον την καταναλωτική τους συμπεριφορά για να αντιμετωπίσουν τις ανατιμήσεις. Έτσι επιλέγουν κατάστημα και ψωνίζουν με βασικά κριτήρια πλέον την τιμή του προϊόντος, τις προσφορές και τη συνολική αξία των αγορών τους.   Ξεκάθαρη είναι πλέον η στροφή προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που ο τζίρος τους αυξήθηκε κατά 20% το πρώτο πεντάμηνο του 2023, παρά το γεγονός ότι μεσοσταθμικά οι τιμές τους αυξήθηκαν κατά 14,4% ενώ των επωνύμων κατά 9,3%. Οι συνεχείς ανατιμήσεις αύξησαν σημαντικά τον τζίρο των σούπερ μάρκετ από τον Ιανουάριο έως και τον Μάιο, παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις τροφίμων μειώθηκαν. 

Διαβάστε ακόμη

Σε τροχιά γενικευμένων κινητοποιήσεων οι αγρότες σε όλη τη χώρα - Εντείνεται η πίεση στο κυβερνητικό επιτελείο

Διπλό φονικό στη Φοινικούντα: Πώς ήρθε στο προσκήνιο ο ανιψιός για ηθική αυτουργία - Στη Βούλα οι συλλήψεις

Σε επτά κλινικές στην Ελλάδα το σπέρμα του δότη με το «γονίδιο του καρκίνου» - Τι είχε εντοπίσει γιατρός το 2020

Δικαστικός κλητήρας επέδωσε αγωγή για χρέη σε αγρότη στο μπλόκο των Πράσινων Φαναριών

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • ακρίβεια
  • καταναλωτές
  • ανατιμήσεις
  • γαλακτοκομικά προϊόντα
  • ειδήσεις τώρα
  • σούπερ μάρκετ
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr