• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Δώρο Χριστουγέννων: Πότε θα πληρωθεί, σε ποιους και πώς να το υπολογίσετεKακοκαιρία Byron: «Κοκκίνησε» το Καστελόριζο από τα λασπόνερα - Αίτημα για κήρυξη κατάστασης έκτακτης ανάγκηςΤραγωδία στη Ζάκυνθο: Νεκρό 2χρονο παιδί από επίθεση σκύλου
δημοφιλές τώρα: Κραυγή απόγνωσης Έλληνα κτηνοτρόφου στο OPEN: «Ποια φέτα; Σε λίγο δε θα έχουμε γάλα ούτε για...
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   25.03.2019 09:48
Newsroom
Newsroom

ΟΛΘ: Τέλος του 2022 πλοία κύριων γραμμών στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Σε εξέλιξη η εκπόνηση μελέτης αποκατάστασης του εμβληματικού διατηρητέου κτιρίου του Παλιού Τελωνείου

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο  

Εντός του τελευταίου τετραμήνου του 2019 αναμένεται να εγκατασταθεί στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης ο εργολάβος που θα αναλάβει την εκτέλεση των εργασιών στην 6η προβλήτα του ΟΛΘ, ουσιαστικά την επέκταση του κρηπιδώματος 26, με προοπτική το έργο να έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2022, νωρίτερα από τη συμβατική υποχρέωση της κοινοπραξίας, ανοίγοντας τον δρόμο για την υποδοχή πλοίων κύριων γραμμών (mainliners) στα νερά του Θερμαϊκού.

Σε περίπου τρεις μήνες εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η επικαιροποίηση της τεχνικής μελέτης του έργου και ταυτόχρονα του project management, ώστε στη συνέχεια να προκηρυχθεί ο σχετικός διαγωνισμός και να ακολουθήσει η εγκατάσταση του εργολάβου του έργου, το οποίο εντάσσεται στο «πακέτο» των υποχρεωτικών επενδύσεων, ύψους 180 εκατ. ευρώ για την επόμενη επταετία.

Παράλληλα, όπως επισημαίνει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ), Σωτήρης Θεοφάνης, με αφορμή την έναρξη της πρώτης επενδυτικής περιόδου στο λιμάνι, ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία προκήρυξης διαγωνισμού για την προμήθεια δύο γερανογεφυρών, συνολικού ύψους επένδυσης 15 εκατ. ευρώ. Συνολικά για τον εξοπλισμό της επέκτασης της 6ης προβλήτας εκτιμάται ότι θα απαιτηθούν περί τα 30 εκατ. ευρώ, επένδυση που αφορά τόσο τις γερανογέφυρες όσο και τον χερσαίο εξοπλισμό (straddle carriers).

«Δεδομένου ότι απαιτούνται περίπου 18 μήνες από τη στιγμή της παραγγελίας για την παραλαβή των γερανογεφυρών, εκτιμούμε ότι τόσο τα έργα πολιτικού, μηχανικού, όσο και ο εξοπλισμός, θα είναι όλα έτοιμα στο τέλος του 2022, μαζί με την ολοκλήρωση των υποχρεωτικών επενδύσεων» εξηγεί και προσθέτει πως σε ό,τι αφορά το εμβληματικό διατηρητέο κτήριο του Παλιού Τελωνείου, στο ισόγειο του οποίου λειτουργεί σήμερα ο επιβατικός σταθμός του λιμένος, οι μέχρι στιγμής εκτιμήσεις από τη μελέτη που ήδη εκπονείται για τη στατική αποκατάστασή του, προσδιορίζουν το κόστος τής τελευταίας σε περίπου 5 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε ακόμη

Η σφαίρα που πήρε την αθωότητα μιας γενιάς: 17 χρόνια από τη δολοφονία του Αλέξη και η μνήμη δεν σβήνει

Kακοκαιρία Byron: «Κοκκίνησε» το Καστελόριζο από τα λασπόνερα - Αίτημα για κήρυξη κατάστασης έκτακτης ανάγκης

Δώρο Χριστουγέννων: Πότε θα πληρωθεί, σε ποιους και πώς να το υπολογίσετε

Αυτά είναι τα ακριβά φάρμακα που θα διατίθενται και σε ιδιωτικά φαρμακεία από τον Ιανουάριο

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • Σωτήρης Θεοφάνης
  • ΟΛΘ
  • Λιμάνι Θεσσαλονίκης
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr