• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Σεισμός τώρα: 4,2 Ρίχτερ ανάμεσα σε Κρήτη και ΑντικύθηραΕΛΑΣ: Εξάρθρωσε εγκληματική οργάνωση που «ξάφριζε» κατοικίες σε όλη τη χώρα - 12 συλλήψειςΜαζική κλιμάκωση από τους αγρότες: Ένταση σε αεροδρόμια και τελωνεία - Νέα μπλόκα από Δευτέρα και κυβέρνηση σε… σκληρή γραμμήΆνω Λιόσια: Εγκατέλειψε τη 2χρονη ανιψιά του σε κλεμμένο ΙΧ ενώ τον καταδίωκε η ΕΛΑΣ
δημοφιλές τώρα: Κραυγή απόγνωσης Έλληνα κτηνοτρόφου στο OPEN: «Ποια φέτα; Σε λίγο δε θα έχουμε γάλα ούτε για...
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   24.04.2019 13:23
Εύρης Τσουμής
Εύρης Τσουμής
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Εγχώρια αγορά

Αυτές είναι οι χώρες που αγοράζουν ρούχα από την Ελλάδα

Το 80% των προϊόντων κατευθύνεται στις αγορές της ΕΕ, και κυρίως σε Γερµανία, Κύπρο, Ιταλία, Αγγλία, Γαλλία και Ισπανία

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο
Eurokinissi
Eurokinissi

Αυξηµένες σχεδόν κατά 40% είναι οι εξαγωγές ελληνικών ενδυµάτων το πρώτο δίµηνο του 2019 σε σχέση µε το αντίστοιχο περσινό διάστηµα. Αυτό επισήµανε χθες ο γενικός διευθυντής του Συνδέσµου Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίµου Ενδύµατος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ), Θεόφιλος Ασλανίδης, επισηµαίνοντας πως την τελευταία διετία το ελληνικό ένδυµα ξαναβρίσκει τη θέση του στις βιτρίνες των καταστηµάτων του εξωτερικού και µάλιστα µε τη δική του ετικέτα!

Οπως τόνισε ο κ. Ασλανίδης, τα ελληνικά ρούχα, που µέχρι πρότινος πωλούνταν κυρίως µε ιδιωτική ετικέτα για λογαριασµό ξένων εταιρειών, πλέον εξάγονται σε µεγάλο βαθµό µε το δικό τους brand. «Οι καταναλωτές στο εξωτερικό συχνά δεν γνωρίζουν αν ένα brand είναι ελληνικό ή όχι. Προτιµούν τα ελληνικά ρούχα γιατί τους πείθουν µε την ποιότητα και το design τους, αλλά και χάρη στη στρατηγική που εφαρµόζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις για να µπουν σε µια ξένη αγορά» τόνισε σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Οπως είπε, «µέχρι πρόσφατα, τα ρούχα ιδιωτικής ετικέτας (private label), τα οποία ράβονται στην Ελλάδα για λογαριασµό ξένων εταιρειών, κατείχαν σηµαντικά υψηλότερο µερίδιο στις ελληνικές εξαγωγές σε σχέση µε τα επώνυµα, αλλά τα τελευταία χρόνια το άνοιγµα της ψαλίδας κλείνει µε ταχύ ρυθµό, µε αποτέλεσµα οι δύο κατηγορίες να έχουν πλέον σχεδόν εξισωθεί». Σύµφωνα µε τα στοιχεία, το πρώτο δίµηνο του έτους η αξία των ελληνικών εξαγωγών ενδυµάτων έφτασε τα 163 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση κατά 39,8% έναντι του 2018, οπότε διαµορφώθηκε στα 116 εκατ. ευρώ. Συνολικά το 2018 έκλεισε για τις ελληνικές εξαγωγές µε αύξηση της αξίας τους κατά 10,6% έναντι του 2017. Επρόκειτο για τη δεύτερη κατά σειρά θετική χρονιά για τον κλάδο, αφού και το 2017 είχε καταγραφεί άνοδος των εξαγωγών κατά 11,2%. Οριακά αυξηµένες ήταν οι εξαγωγές και της κλωστοϋφαντουργίας, οι οποίες ανήλθαν σε 61,5 εκατ. ευρώ. Εντυπωσιακή αύξηση καταγράφηκε στις εξαγωγές ελληνικού βαµβακιού, µε την αξία τους να διαµορφώνεται στα 122,6 εκατ., αυξηµένη κατά 60% σε σχέση µε το αντίστοιχο χρονικό διάστηµα του 2018.

Συνολικά οι εξαγωγές της αλυσίδας ένδυσης-κλωστοϋφαντουργίας, συµπεριλαµβανοµένης της πρωτογενούς παραγωγής (βαµβακιού), κατέγραψαν αύξηση 36,4% (σε αξία) το πρώτο δίµηνο του 2019. Η αξία εξαγωγών ανήλθε σε 347 εκατ. ευρώ έναντι 254 εκατ. στο πρώτο δίµηνο του 2018. Το 80% των εξαγωγών κατευθύνεται στις αγορές της ΕΕ, και κυρίως σε Γερµανία, Κύπρο, Ιταλία, Αγγλία, Γαλλία και Ισπανία. Ο ίδιος απέδωσε την καλή θέση των ελληνικών ενδυµάτων στις βιτρίνες των καταστηµάτων του εξωτερικού στη σχέση ποιότητας-τιµής.

Εγχώρια αγορά

Και ενώ στο εξωτερικό το ελληνικό ένδυµα πάει καλά, στο εσωτερικό συνεχίζει να καταγράφει απώλειες, εξαιτίας κυρίως της κρίσης. Το πρώτο δίµηνο στην εγχώρια αγορά οι πωλήσεις τόσο της χονδρικής όσο και της λιανικής παρουσιάζουν πτώση. Η µείωση στις πωλήσεις χονδρικής κυµαίνεται σε ποσοστό 6,8%, ενώ οι λιανικές πωλήσεις είναι µειωµένες κατά 9,8%. Οπως διαπιστώνεται, η κατανάλωση στην εγχώρια αγορά εξακολουθεί να συρρικνώνεται λόγω της οικονοµικής αδυναµίας των καταναλωτών

Διαβάστε ακόμη

Κραυγή απόγνωσης Έλληνα κτηνοτρόφου στο OPEN: «Ποια φέτα; Σε λίγο δε θα έχουμε γάλα ούτε για γιαούρτι»

Δύσκολες ώρες για τον πατέρα της Μέγκαν Μαρκλ - Ακρωτηριάστηκε το πόδι του και νοσηλεύεται στην εντατική

Κλήρωση Μουντιάλ 2026: Οι 12 όμιλοι για το μεγάλο ποδοσφαιρικό ραντεβού του καλοκαιριού

«Η Τουρκία εγκαταλείπει τα S-400 και ξεκινάει να προμηθεύεται F-35», λέει ο πρέσβης των ΗΠΑ στην Άγκυρα

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • εξαγωγές
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr