• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Απειλή για βόμβα σε ιδιωτικό κολέγιο στη λεωφόρο Αλεξάνδρας - Στο σημείο ΤΕΕΜΔημοσκόπηση MRB για OPEN: 8 στους 10 στηρίζουν τους αγρότες και καταδικάζουν την κυβέρνηση για ΟΠΕΚΕΠΕ - Τι λένε για Τσίπρα, ΚαρυστιανούΣτη ΜΕΘ του νοσοκομείου Ζακύνθου ο Μητροπολίτης Δωδώνης Χρυσόστομος - Η κατάσταση της υγείας τουΟι αγρότες ετοιμάζονται για Χριστούγεννα στα μπλόκα - Μήνυμα γενικευμένης κλιμάκωσης στέλνει η Νίκαια
δημοφιλές τώρα: Jumbo: Ανάκληση προϊόντος μετά από ευρωπαϊκή ειδοποίηση κινδύνου
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   01.11.2019 13:36
Γιώργος Μανέττας
Γιώργος Μανέττας

Σούπερ μάρκετ: Ποιες κατηγορίες προϊόντων ξεχώρισαν στο εννεάμηνο

Τα ταχυκίνητα προϊόντα είχαν μια πιο μετριοπαθή άνοδο, η οποία διαμορφώθηκε στο 2,9%

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο  
Copyright: Pixabay
Copyright: Pixabay

Αύξηση 4,4% παρουσίασε η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου* (σούπερ μάρκετ) στο εννεάμηνο του 2019, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή χρονική περίοδο σύμφωνα με έρευνα της Nielsen. Τα ταχυκίνητα προϊόντα είχαν μετριοπαθή άνοδο, η οποία διαμορφώθηκε στο 2,9%.

Σύμφωνα με την έρευνα, τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εξακολουθούν να εμφανίζουν την πιο θετική τάση στο 8,4%, ενώ το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κ.λπ.) επίσης αναπτύσσονται κατά 6,4%.

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα & ποτά, στο σύνολο τους, αναπτύσσονται κατά 2,9%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, καθώς και τα προϊόντα οικιακής χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά 2,7% και 3,2% αντίστοιχα. 

*Καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών

Διαβάστε ακόμη

Δημοσκόπηση MRB για OPEN: 8 στους 10 στηρίζουν τους αγρότες και καταδικάζουν την κυβέρνηση για ΟΠΕΚΕΠΕ - Τι λένε για Τσίπρα, Καρυστιανού

Οι αγρότες ετοιμάζονται για Χριστούγεννα στα μπλόκα - Μήνυμα γενικευμένης κλιμάκωσης στέλνει η Νίκαια

Φρίκη στην Αυστρία: Έκαψαν ζωντανό γιο αντιδημάρχου για να του κλέψουν 200.000 δολάρια σε κρυπτονομίσματα

Αυτό είναι το νέο μυστήριο των Βερμούδων: Τι κρύβει η θάλασσα που «δεν μοιάζει με τίποτα άλλο στη Γη»

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • Nielsen
  • τρόφιμα
  • σούπερ μάρκετ
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr